کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316265 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز 10 در بیش از 825 میلیون دستگاه

به گزارش سافت گذر، آخرین باری که مایکروسافت آماری از تعداد دستگاه‌های دارای ویندوز 10 داد، ماه مارس بود که کاربران آن بیش از 800 میلیون نفر بودند اما اخیراً پائول تاروت، اطلاعات جدیدی منتشر کرده است.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10

بر این اساس، هم‌اکنون ویندوز 10 در بیش از 825 میلیون دستگاه فعال است و این یعنی 25 میلیون نفر بیشتر نسبت به دو ماه پیش. در این بین، آمارهایی از سایر اپلیکیشن‌ها نیز به چشم می‌خورد که مرورگر Edge در نسخه‌های اندرویدی و iOS هم‌اکنون 4.5 کاربر فعال دارد و مایکروسافت لانچر نیز در 4 میلیون گوشی نصب شده است. همچنین، نرم‌افزار SwiftKey هم امروزه دارای 159 میلیون کاربر فعال می‌باشد.

این تعداد کاربر در حالی افزایش یافته‌اند که بخش ویندوز مایکروسافت از سال گذشته و پس از خروج تری مایرسون، مدیر نداشته و اران مگیدو، سرپرستی این قسمت را بر عهده داشته است که باید در بازه‌های زمانی مختلف به بلفیور گزارش کار دهد.

در زمان مدیریت مگیدو، مایکروسافت سه هدف برای ویندوز تعیین کرده: اول اینکه استراتژی این کمپانی برای ویندوز 10 مشخص، دوم اینکه برنامه‌های بین سیستم عاملی با جدیت پیگیری و سوم، ویندوز همچنان برای بازارهای آموزشی منتشر شود. لازم به ذکر است که پلتفرم Chrome OS گوگل در حال حاضر به محبوبیت زیادی رسیده بنابراین کاملاً منطقی است که مایکروسافت چنین هدفی برای خود مشخص کند.

از زمان انتشار ویندوز 10، مایکروسافت برنامه‌ریزی کرده بود که در سه سال اول 1 میلیارد کاربر فعال داشته باشد ولی فعلاً چنین چیزی رخ نداده هرچند رشد ادامه‌دار بوده است و این کمپانی فاصله زیادی با این عدد ندارد.


منبع: neowin.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44655 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/02/22 تعداد مشاهده: 2260
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر