کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جدیدترین خبرها از سیستم عامل Fuchsia

به گزارش سافت گذر، مدیر بخش اندروید و کروم در مراسم I/O گوگل امسال سخنانی را در مورد سیستم عامل Fuchsia به زبان آورد.

گوگل Fuchsia سیستم عامل پلتفرم

هیروشی لاخیمر می‌گوید:«« جالب است که وقتی اسم Fuchsia به میان می‌آید، مردم با خود می‌گویند که قرار است اندروید یا Chrome OS جدید به دستمان برسد اما واقعاً این‌طور نیست. در واقع Fuchsia یک پلتفرم مکمل خواهد بود که امکان بهره‌گیری از آن در دیگر محصولات وجود دارد»».

این را قبول داریم که عدم انتشار اخبار در مورد Fuchsia ممکن است سبب ناامیدی افراد شده باشد ولی در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این پلتفرم به گوش نمی‌رسد. به علاوه، مشخص نیست که آیا تاریخی برای عرضه آن تعیین شده یا خیر بنابراین بهتر است امید به طراحی گسترده در اندروید یا Chrome OS داشته باشیم.

لاخیمر ادامه می‌دهد:«« در دنیای اینترنت اشیا، فقط رایانه‌ها و گوشی‌های هوشمند وجود ندارند بلکه دستگاه‌های دیگری هم هستند که سیستم عامل می‌خواهند. من فکر می‌کنم جا برای ساخت پلتفرم‌های گوناگون با قدرت‌های مختلف باز است که Fuchsia یکی از آنها می‌باشد»».

برای آن دسته از افرادی که نمی‌دانند Fuchsia چیست می‌گوییم که در سال 2016 اخباری مبنی بر توسعه یک سیستم عامل منبع باز سرتیتر خبرگزاری‌ها شد که البته هیچگاه به صورت رسمی معرفی نشد و حتی گوگل نیز برای عرضه آن برنامه‌ای نداشت. ولی بعدها مشخص شد که Fuchsia یک سیستم عامل برنامه‌نویسی شده توسط گوگل است که در رایانه‌ها، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند قابل استفاده می‌باشد و اتفاقاً از سرعت و قدرت بالایی نیز برخوردارست. بنابراین برنامه‌هایی نظیر Flutter می‌توانند با 120 فریم بر ثانیه و بدون هیچ مشکلی در Fuchsia اجرا شوند.

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که دوست دارید ببینید این سیستم عامل چگونه است، می‌توانید به برنامه Android Studio بروید و برخی از کدهای Fuchsia را با AOSPهای اندروید ترکیب کنید. به هر حال، به نظر می‌رسد باید در آینده اخبار جدیدتری در مورد سیستم عامل آتی گوگل بشنویم.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44658 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/02/23 تعداد مشاهده: 2636
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر