کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316246 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار نسخه‌های جدید سیستم عامل محصولات اپل

به گزارش سافت گذر، اپل پس از آزمایش نسخه‌های بتا، این‌بار نسخه‌های اصلی 12.3 iOS، 10.12.5 macOS، 5.2.1 watchOS و 12.3 tvOS را منتشر کرده و آنطور که مشخص است، تنها پلتفرم مربوط به ساعت‌های هوشمند (watchOS) برخی اشکالات را رفع کرده و دیگر سیستم عامل‌ها ویژگی‌های جدیدی ارائه کرده‌اند.

اپل iOS macOS tvOS

با استفاده از macOS نسخه 10.14.5 Mojave و iOS 12.3، کاربران می‌توانند از طریق AirPlay 2، برنامه‌های دلخواه را در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ اجرا کنند. لازم به ذکر است که تلویزیون‌های هوشمند سونی، ال‌جی و ویزیو نیز تا پایان سال جاری میلادی این قابلیت را دریافت خواهند کرد.

جذاب‌ترین ویژگی‌های سیستم عامل‌های اپل اما، به پلتفرم گوشی‌ها و تلویزیون‌ها مربوط می‌شود که در آن اپلیکیشن TV به چشم می‌خورد. این بروزرسانی سبب خواهد شد نرم‌افزار نامبرده قابلیت Channels را دریافت نماید تا افراد بتوانند مستقیماً مشترک سرویس‌های مختلف بشوند.

به علاوه، با استفاده از قابلیت Family Sharing، شما می‌توانید اشتراک‌های خود را برای دیگران ارسال کنید و این یعنی بدون نیاز به پسورد، نهایتاً 6 نفر قادر خواهند بود از سرویس‌های خریداری شده توسط شما استفاده کنند.

اپل همچنین در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرده که امکان دانلود برخی محتواها از بعضی سرویس‌ها وجود دارد.

در اپلیکیشن TV، بخشی برای کودکان قرار گرفته که به گفته اپل، توسط سردبیر دست چین شده‌اند بنابراین محتوای غیراخلاقی به هیچ‌وجه پخش نخواهد شد.

در پایان اشاره کنیم که همه نسخه‌هایی که گفتیم، هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته‌اند. به علاوه، اپلیکیشن اپل تی‌وی در همه تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی و دستگاه‌های iOS نسل سوم قابل‌اجرا خواهد بود و تا پایان سال نیز برای سیستم mac منتشر می‌شود.


منبع: neowin.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44666 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/02/24 تعداد مشاهده: 2061
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر