کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی‌های حذف شده از نسخه ماه می 2019 ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، پس از آزمایش طولانی مدت، مایکروسافت بالأخره نسخه ماه می 2019 ویندوز 10 را در روز سه‌شنبه منتشر کرد و در آن، برخی ویژگی‌های این پلتفرم حذف شدند.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10

اگرچه امکاناتی که هم‌اکنون از بین رفته‌اند، چنان کاربردی نبودند ولی بد نیست ببینیم مایکروسافت کدام ویژگی‌ها را کنار گذاشته است.

اولین ویژگی حذف شده، قابلیت همگام‌سازی خودکار نرم‌افزار پیام‌رسان است. این اپلیکیشن که پس از غیرفعال شدن ویندوز 10 موبایل دیگر کمتر مورد استفاده واقع می‌شد، حالا دیگر پیام‌ها را نیز همگام‌سازی نخواهد کرد تا دلیلی برای استفاده از آن نداشته باشیم. البته این امکان را دارید تا با نرم‌افزار Your Phone محتوای مدنظر خود را همچنان همگام‌سازی کنید.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10

درایور کنترل از راه دور مبتنی بر XDDM که از ویندوز 2000 در سیستم عامل مایکروسافت وجود داشت، حالا قرار است از نسخه آتی حذف شود. برنامه‌نویسانی که از این برنامه استفاده می‌کنند، باید سراغ مدل WDDM بروند.

برخی ویژگی‌ها نیز هستند که دیگر توسعه نخواهند یافت ولی هنوز حذف هم نشده‌اند. یکی از آنها، تنظیمات رومینگ تسک‌بار است که مایکروسافت خبر داده در ورژن‌های بعد، آن را کنار خواهد گذاشت. این کمپانی همچنین قرار است از شبکه‌های وای‌فای که از شیوه امنیتی WEP یا TKIP استفاده می‌کنند، دیگر پشتیبانی نکند و به وسیله یک پیام هشدار به کاربران در این نسخه، از ورژن‌های بعد ویندوز 10، دیگر این شبکه‌ها را مورد حمایت قرار ندهد.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10

قابلیت Windows To Go که به شما اجازه می‌داد به وسیله یک درایو اکسترنال متصل به رایانه، کامپیوتر خود را کنترل کنید نیز دیگر گسترش نخواهد یافت. مایکروسافت می‌گوید که از آپدیت‌های این‌چنینی حمایت نمی‌کند و کاربران نباید با این نسخه‌ها کار کنند. به علاوه، بهره‌مندی از این ویژگی، به یک USB خاص نیاز دارد که امروزه دیگر مرسوم نیست.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10

در نهایت، اپلیکیشن Print 3D نیز دیگر کارایی نخواهد داشت بنابراین برای چاپ وسایل سه بعدی، باید نرم‌افزار 3D Builder را از مایکروسافت استور دانلود کنید. جالب اینکه مایکروسافت این نرم‌افزار را نیز در نسخه 1709 ویندوز 10 حذف کرد تا کاربران سراغ Print 3D بروند.


منبع: neowin.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44717 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/03/03 تعداد مشاهده: 2483
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر