کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساخت چهره‌های جعلی توسط اپلیکیشن هوش مصنوعی سامسونگ

به گزارش سافت گذر، سامسونگ نرم‌افزاری تولید کرده که می‌تواند به آسانی هر چه تمام‌تر، چهره‌های جعلی افراد را بسازد.


این برنامه که در مرکز هوش مصنوعی سامسونگ در مسکو توسعه داده شده، در نوع خودش یک نمونه منحصربفرد می‌باشد. در نرم‌افزارهایی که تا کنون تولید شده‌اند، باید داده‌های نسبتاً زیادی در آنها وجود داشته باشد تا برنامه بتواند چهره جعلی را بسازد ولی این محصول سامسونگ فقط با گرفتن چند عکس قادر خواهد بود، چهره جعلی افراد را تولید کند.

البته کیفیت خروجی این نرم‌افزار هنوز با چهره‌های اصلی فرق دارد ولی عواملی نظیر نور و نقاط مشترک دو تصویر، در شباهت عکس جعلی با صورت اصلی تأثیرگذارند.

محققان سامسونگ برای اینکه توانایی این نرم‌افزار را نشان دهند، سعی کردند در یک ویدیو، چهره مونالیزا را جعل کنند بنابراین مطمئناً به راحتی می‌توان از این برنامه سو استفاده از کرد.

ایگور زاخاروف، نویسنده مقاله این پروژه و همکارانش از این موضوع اطلاع دارند و می‌گویند:«« ما معتقدیم که تکنولوژی‌هایی نظیر واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و . . . می‌خواهند ما را وارد آینده نه چندان دوری بکنند. اینکه تکنولوژی تولید شده توسط ما می‌تواند مورد سو استفاده واقع شود ولی بد نیست بدانید که سینمای هالیوود به مدت 100 سال است که چهره‌های جعلی تولید می‌کند و برای این کار، شبکه‌ها و دیگر امکانات در اختیار آنها قرار گرفته است»».

زاخاروف و همکارانش ادامه می‌دهند:«« نتیجه استفاده از این نرم‌افزار در دنیای امروز مطمئناً مثبت خواهد بود اما متأسفانه راهکارهای سو استفاده از این برنامه‌ها بیشتر گسترش یافته‌اند. ما بر این باوریم که تکنولوژی آواتار خنثی هم با این اتفاقات فرقی ندارد یعنی هم می‌توان از آن خوب بهره برد یا سو استفاده کرد»».

در واقع، ساخت تصاویر جعلی با این نرم‌افزار با ویرایش عکس‌ها در فتوشاپ زیاد فرق نمی‌کند ولی باید این قضیه را مدنظر داشته باشید صرف اینکه شما یک چهره را در یک ویدیو می‌بینید، به معنای واقعی بودن آن نیست.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44732 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/03/07 تعداد مشاهده: 2623
سافت گذر