کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316283 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصاویری از ویژگی‌های iOS 13 منتشر شد

به گزارش سافت گذر، در فاصله چند روز مانده به همایش WWDC، تصاویری از مهم‌ترین ویژگی‌های iOS 13 منتشر شده است.

iOS iOS 13 اپل

حالت تیره

همان‌طور که از قبل هم انتظار می‌رفت، حالت تیره قرار است در iOS 13 وجود داشته باشد بنابراین امکان فعالسازی آن از طریق تنظیمات نرم‌افزارها یا مرکز کنترل (Control Center) فراهم است.

در زمان عرضه، این ویژگی در همه اپلیکیشن‌ها حضور نخواهد داشت ولی فعالسازی آن سبب می‌شود پس‌زمینه‌های سفید مشکی شوند. چنین قابلیتی مطمئناً باتری گوشی‌هایی نظیر آیفون ایکس یا ایکس اس مکس را بیشتر می‌کند زیرا نمایشگر آنها را به کلی خاموش خواهد کرد.

iOS iOS 13 اپل

علی‌رغم عرضه حالت تیره، تغییرات زیادی در بکگراند مشاهده نخواهیم کرد و فقط قسمت داک عوض خواهد شد. به هر حال، اپل برای نشان دادن این قابلیت، بهتر است اقدامات بیشتری انجام دهد.

در کنار حالت تیره، شاهد رابط کاربری بازطراحی شده اسکرین شات‌ها خواهیم بود که به جای تصویر زمینه خاکستری، نسخه‌ای تار شده از تصویر پس‌زمینه کاربر را نمایش می‌دهد. ضمن اینکه آیکون‌های شبیه طراحی نیز ظاهر طبیعی‌تری به خود خواهند گرفت. این رابط کاربری در آیپدها نیز وجود دارد هرچند در این دستگاه‌ها نوعی کشوی دایره‌ای شکل که امکان جابه‌جایی آن فراهم است، به چشم خواهد خورد.

اپلیکیشن یادآوری بازطراحی شده

همان‌طور که قبلاً هم شنیده بودیم، در iOS 13 بسیاری از اپلیکیشن‌ها بازطراحی خواهند شد که حالا نرم‌افزار یادآوری‌ها (Reminders) یکی از آن‌هاست. در این برنامه شاهد یک ساید بار بزرگ خواهید بود که در آن گزینه‌های امروز (Today)، برنامه‌ریزی (Schedule)، نشان‌دار شده (Flagged) و همه (All) به چشم می‌خورد. به علاوه، قسمت جستجو و برنامه‌های کاربر نیز در آن وجود خواهد داشت.

iOS iOS 13 اپل

دیگر نرم‌افزار، Find My نام دارد که به نظر می‌رسد حاصل ادغام اپلیکیشن‌های Find my iPhone و Find my Friends باشد. این برنامه دارای یک نقشه تمام صفحه نمایش خواهد بود که دو پنجره جداگانه دارد که یکی دستگاه‌ها و دیگری دوستان و اعضای خانواده را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که در حالت تیره، رنگ‌های سفید و آبی کم‌رنگ، به مشکی و آبی پررنگ تغییر می‌کنند.

iOS iOS 13 اپل

ویژگی‌های متعدد در iOS 13

علاوه بر قابلیت‌های بالا، انتظار می‌رود در iOS 13 شاهد یک پنل ویجت جدید در سمت چپ هوم اسکرین باشیم که ظاهر گوشی را در حالت تیره بسیار جذاب‌تر خواهد کرد.

همچنین گفته می‌شود Screen Time (اپلیکیشن کنترل کودکان توسط والدین)، Maps، Health، Mail و Books نیز یا جدیداً طراحی خواهند داشت یا بهبود خواهند یافت. به علاوه، در iMessage امکان اضافه کردن یک تصویر پروفایل و نام فراهم می‌شود. به علاوه، ممکن است مرورگر سافاری هم دانلود منیجر جدید بگیرد و اپلیکیشن کیبورد از تایپ کردن با شیوه کشیدن انگشت روی حروف، پشتیبانی کند.

در پایان اشاره کنیم که اپل در اوایل ماه سپتامبر و همزمان با معرفی آیفون 11، از iOS 13 نیز رونمایی خواهد کرد اما تا آن زمان، نسخه‌های بتا عمومی و تخصصی برای علاقه‌مندان منتشر می‌شود.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44742 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/03/08 تعداد مشاهده: 2901
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر