کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چند اسکرین شات از سیستم عامل هوآوی

به گزارش سافت گذر، پس از اختلافاتی که میان دولت ایالات متحده و هوآوی به وجود آمد، بسیاری از شرکت‌های آمریکایی از جمله گوگل دیگر نتوانستند به این کمپانی چینی خدمات ارائه کنند و از آن جایی که اندروید سیستم نرم‌افزاری گوگل به حساب می‌آید، هوآوی باید به دنبال جایگزین این سیستم عامل بگردد.

اندروید Ark OS سیستم عامل پلتفرم هوآوی گوگل

تا کنون شایعاتی منتشر شده که نام سیستم عامل آتی هوآوی Ark OS، Huawei Ark OS یا Huawei Ark خواهد بود. همچنین خبر می‌رسد که در ماه مارس، هوآوی در اداره پتنت و اسامی تجاری آلمان گوشی ثبت کرده که رابط کاربری متفاوتی دارد. این تصاویر نشان‌دهنده یک پوسته نرم‌افزاری جدید هستند که کاملاً مشخص است این پلتفرم اندروید نیست. البته اپلیکیشن‌ها مربوط به سیستم عامل اندروید هستند اما کسی نمی‌داند که در پلتفرم مستقل اجرا شده‌اند یا در نمونه‌ای از اندروید. اگرچه احتمالاً Ark OS از نرم‌افزارهای اندرویدی پشتیبانی می‌کند ولی برنامه‌هایی نظیر گوگل پلی استور یا خدمات گوگل پلی در آن مشاهده نخواهد شد.

در یکی از این اسکرین شات‌ها می‌توانید شاهد عبارت Android Green Alliance باشید که به گروهی مربوط می‌شود که متشکل از هوآوی، علی بابا و Tencent می‌باشد و برای ساخت استانداردهای کیفیت و طراحی اپلیکیشن‌های اندرویدی تشکیل شده است.

با همه اینها، نباید این‌گونه فکر کنیم که اسکرین شات‌های منتشر شده قطعاً به سیستم عامل جایگزین اندروید مربوط می‌شوند هرچند از دو ماه پیش مدیرعامل هوآوی اعلام کرد که این شرکت هم‌اکنون جایگزین اندروید را آماده کرده است. این را نیز اضافه کنیم که از سال 2012، این کمپانی چینی در حال توسعه سیستم عامل جایگزین اندروید بوده است.

اسکرین شات‌های مربوط به سیستم عامل جایگزین اندروید

اندروید Ark OS سیستم عامل پلتفرم هوآوی گوگلاندروید Ark OS سیستم عامل پلتفرم هوآوی گوگلاندروید Ark OS سیستم عامل پلتفرم هوآوی گوگلاندروید Ark OS سیستم عامل پلتفرم هوآوی گوگلاندروید Ark OS سیستم عامل پلتفرم هوآوی گوگل


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44783 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/03/17 تعداد مشاهده: 4270
سافت گذر