کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316167 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با سه ویژگی جدید اندروید Q آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، نسخه نهایی و اصلی اندروید Q در سه‌ماهه سوم سال 2019 منتشر می‌شود ولی تا آن زمان روزانه شاهد ویژگی‌های جدید این سیستم عامل هستیم که توسط کاربران کشف می‌شوند.

اندروید گوگل اندروید Q اندروید 10 سیستم عامل

تغییر تنظیمات اتصال در اندروید Q

بر اساس جدیدترین اخبار، چنان‌چه یک کاربر اتصال شبکه وای‌فای را به صورت دستی قطع کرد، گوشی به مدت 24 ساعت آن را در لیست سیاه خود قرار خواهد داد و به آن وصل نخواهد شد هرچند افراد باید پس از روشن کردن مجدد وای‌فای، مراقب باشند که شبکه به صورت خودکار دانلود نکند.

اندروید گوگل اندروید Q اندروید 10 سیستم عامل

ضمن اینکه در اندروید Q یک ویژگی رابط کاربری برنامه‌نویسی نرم‌افزاری (API) وجود خواهد داشت که پنل تنظیمات (Panel Settings) نام دارد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد کارهایی نظیر قطع و وصل کردن وای‌فای، اینترنت همراه یا حالت پرواز را از درون اپلیکیشن‌ها انجام دهند.

گوگل در این‌باره می‌نویسد:«« فرض کنید گوشی یک شخص در حالت پرواز است و او وارد نرم‌افزار مرورگر می‌شود. پیش از این و در نسخه‌های قبلی اندروید، باید از اپلیکیشن خارج می‌شدید تا به تنظیمات وای‌فای، اینترنت بسته‌ای یا حالت پرواز بروید و هر کدام از آنها را روشن یا خاموش کنید ولی در اندروید Q همزمانی که در اپلیکیشن هستید، پنجره‌ای به نمایش در خواهد آمد که اجازه می‌دهد هر کدام از سه گزینه را انتخاب نمایید»».

لازم به ذکر است که پس از انتشار نسخه 4 بتا اندروید Q، برخی از گوشی‌های پیکسل مرتباً ری‌استارت می‌شدند که تنها راه‌حل رهایی از این مشکلات، بازگرداندن تنظیمات به حالت کارخانه بوده است هرچند یکی از افراد عنوان کرده که با رفتن به حالت ریکاوری و با فشردن دکمه‌های پاور و افزایش صدا، گوشی را از آن بخش ری‌استارت کنید تا مشکل به وجود آمده حل شود. پس از این اتفاق، گوگل انتشار بتا اندروید Q را به صورت موقتی متوقف کرد.

کاهش مصرف باتری در اندروید Q

ویژگی دیگری که در اندروید Q وجود خواهد داشت، هم‌اکنون در برخی محصولات شرکت‌ها وجود دارد. این قابلیت سبب می‌شود گوشی به چهره کاربر نگاه کند تا اگر او در حال تماشای نمایشگر بود، صفحه نمایش را روشن نگه دارد در غیر این صورت آن را خاموش خواهد کرد تا مصرف باتری کاهش یابد.

اندروید گوگل اندروید Q اندروید 10 سیستم عامل

در نسخه 3 آزمایشی اندروید Q چنین قابلیتی مشاهده شده بود ولی با این ویژگی جدید یک انیمیشن به چشم خواهد خورد. برای فعالسازی Screen attention در بتا 4 اندروید 10، باید به تنظیمات، صفحه نمایش و بعد Screen attention بروید. گوشی‌های موتورولا و سامسونگ پیش از این چنین قابلیتی را به ترتیب با نام‌های Attentive Display و Smart Stay منتشر کرده بودند ولی Screen attention تقریباً همان چیزی است که گوگل از چند ماه دیگر در اختیار کاربران اندروید Q قرار خواهد گرفت.

هنوز مشخص نیست که چرا این ویژگی در گوشی‌های پیکسل گوگل وجود ندارد ولی به نظر می‌رسد که ابتدا راه خود را به سری پیکسل 4 پیدا خواهد کرد و سپس در مدل‌های پیشین نیز حضور خواهد یافت.

حالا اگر شما هم از زدن دکمه پاور خسته شده‌اید و نمی‌خواهید نمایشگر گوشی به مدت 30 دقیقه روشن بماند، Screen attention همان راه‌حل مورد علاقه‌تان خواهد بود.

اشتراک‌گذاری راحت‌تر در شبکه‌های اجتماعی در اندروید Q

اگر تا کنون برای اشتراک‌گذاری یک تصویر در شبکه‌های اجتماعی مجبور بوده‌اید در ده‌ها اپلیکیشن مختلف به دنبال گزینه مدنظر خود باشید، در اندروید Q قادر خواهید بود آن برنامه را راحت‌تر پیدا کنید زیرا بر اساس حروف الفبا دسته‌بندی خواهند شد.

اندروید گوگل اندروید Q اندروید 10 سیستم عامل

بر این اساس، نرم‌افزارهایی که بیشتر با آنها به منظور اشتراک‌گذاری کار می‌کنید، در ردیف‌های بالایی به نمایش درخواهند آمد.

این را اضافه کنیم که زیاد نمی‌توانید این منو را دست‌خوش تغییرات نمایید ولی خیالتان از بابت قرارگیری اپلیکیشن‌ها بر اساس حروف الفبا راحت خواهد بود.

اندروید گوگل اندروید Q اندروید 10 سیستم عامل

در پایان اشاره کنیم که گوگل خبر داده دیگر فاصله زیادی با انتشار نسخه رسمی اندروید Q باقی نمانده و در حال عرضه API و SDKهای نهایی است تا توسعه‌دهندگان بتوانند محصولات خود را با آخرین نسخه اندروید تطبیق دهند.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44789 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/03/19 تعداد مشاهده: 2797
سافت گذر