کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316151 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ادعای مدیرعامل FCC در مورد آنتن‌های 5G


کمیسیون ارتباطات فدرال FCC آمریکا 5G آنتن 5G

این پیش‌بینی‌ها با استفاده از اندازه‌گیری تشعشع بخار آب انجام می‌شود. این تشعشع‌ها با فرکانس 23.8 گیگاهرتزی قابل مشاهده هستند و نگرانی‌ها از این بابت است که 2.4 گیگاهرتز آنتن‌های 5G سبب تداخل خواهد شد تا کارشناسان نتوانند بخار آب را ببینند.

حالا سازمان ملی اقیانوس‌ها به همراه ناسا خبر داده‌اند که صدور مجوز نصب آنتن 5G توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) به کاهش 77 درصدی دقت پیش‌بینی‌های هواشناسی منجر می‌شود.

سازمان ملی اقیانوس‌ها، یکی از ارکان اصلی پیش‌بینی وقوع طوفان‌هاست که می‌گوید اگر FCC تنها 50 دسی‌بل را کاهش دهد، مشکلی به وجود نخواهد آمد. این داده‌ها در زمان پیش‌بینی وقوع طوفان اهمیت بسیار زیادی دارند به خصوص اینکه وقایع طبیعی این‌چنینی یکی از خطرات بشمار می‌روند.

اما آجیت پای، مدیرعامل کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) مدعی شده وقتی که از ادارات آمریکا در سال 2017 در مورد باندهای 24 گیگاهرتزی سؤال کرد، نگرانی از این بابت وجود نداشت. او می‌گوید:«« فرضیه‌های مربوط به این اتفاقات اشتباهات زیادی دارند»».

عجیب‌تر آن‌که پای می‌گوید تا کنون اطلاعاتی در مورد مطالعات انجام شده دریافت نکرده و این گزارش‌ها را به برخی مقامات ارائه داده ولی تا کنون کسی پاسخی ارسال نکرده است.

او همچنین بر این باور است که سیگنال‌های 5G بسیار دقیق هستند. این دقت به علاوه جداسازی 250 مگاهرتزی سنسورهای پیش‌بینی آب و هوا، مشکلی برای ماهواره‌های این حرفه مشکلی به وجود نمی‌آورند.

به نظر می‌رسد در زمان ریاست‌جمهوری ترامپ، انتشار 5G با سرعت زیادی انجام خواهد شد بنابراین کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) نقش مهمی در این زمینه ایفا خواهد کرد.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44815 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/03/25 تعداد مشاهده: 3183
سافت گذر