کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9146 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/29 | اعضاء: 316095 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

آینده کتاب‌های صوتی چه خواهد شد؟

صدای دستیاران صوتی مانند سیری (Siri) اپل و الکسا (Alexa) آمازون بسیار مصنوعی هستند و فقط برای همین استفاده جهت گفتن وضعیت آب و هوا و دیگر اتفاقات کارایی دارند وگرنه کسی به نظر نمی‌رسد دوست داشته باشد آنها را جهت خواندن کتب صوتی به کار گیرد.

هوش مصنوعی یادگیری ماشینی یادگیری عمیق DeepZen لندن

به گزارش سافت گذر، یک شرکت استارتاپی از لندن به نام DeepZen، با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی توانسته ابزار تبدیل متن به گفتاری تولید کند که نه تنها یک انسان داستان را می‌خواند بلکه در مواقع ضروری، تن صدا را نیز برای القای احساسات تغییر می‌دهد. با این شیوه، کمپانی نامبرده مدعی است که هزینه تولید کتاب صوتی تا 90 درصد کاهش می‌یابد.

تایلان کامیس، مدیرعامل و هم بنیان‌گذار DeepZen می‌گوید:«« سیستم ما به معنای واقعی کلمه انقلابی در کتاب‌های صوتی ایجاد می‌کند. در آن از یادگیری عمیق و شبکه‌های نورونی بهره برده‌ایم تا ببینیم یک انسان چگونه صحبت می‌کند. سپس به سیستم این‌گونه آموزش می‌دهیم که در مواقع ضروری نحوه خواندن متن را تغییر دهد تا احساسات به کاربر القا شود. نتیجه چنین کاری، تولید یک صدای بسیار نزدیک به صوت انسان‌هاست»».

مطمئناً چنین سیستمی می‌تواند نشان‌دهنده پیشرفت هوش مصنوعی و آینده خطرناک شغل‌های انسان‌ها باشد. در چنین حالتی، به نظر می‌رسد قصه‌گویان کسانی خواهند بود که با ابداع DeepZen، شغل خود را از دست خواهند داد. اگر این‌گونه فکر کنیم که این سیستم تأثیری بر آینده انسان‌ها ندارد، بسیار مبتدیانه خواهد بود ولی همان‌طور که کامیس اعلام کرده، ابزار تولید شده می‌تواند در خدمت بشریت باشد.

برای مثال، چنین سیستم‌هایی به درد کسانی می‌خورد که مشکل خواندن دارند و برای ناشرانی مفید خواهد بود که هزینه آن‌چنانی بابت تولید کتاب صوتی ندارند.

تایلان کامیس ادامه می‌دهد:«« ما در پی آن هستیم تا برای صنعت گیمینگ، فیلم‌سازی و . . . ، از صداهای طبیعی و شیوه‌های تبدیل متن به گفتار همزمان استفاده کنیم تا تجربه انجام دادن این کارها برای کاربران افزایش یابد»».


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44840 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/03/30 تعداد مشاهده: 3620
سافت گذر