کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جونی ایو، طراح آیفون‌ها اپل را ترک کرد

به گزارش سافت گذر، جونی ایو، طراح آیفون‌ها، آیپادها و مک‌بوک‌ها، قرار است اپل را ترک کند و در سال 2020 شرکت طراحی مخصوص به خود به نام LoveFrom را تأسیس نماید. لازم به ذکر است که اپل اولین مشتری او خواهد بود.

اپل آیفون جونی ایو Jony Ive

گفته می‌شود قرار نیست جایگزین جونی ایو به این زودی‌ها انتخاب شود و به جای آن، مدیران بخش‌های مختلف گزارش کاری خود را به تیم کوک ارائه خواهند داد. ایو در مورد ترک اپل می‌گوید:«« این اتفاق کاملاً طبیعی بوده و در بازه زمانی درستی رخ داده است»».

تیم کوک، مدیرعامل اپل، عنوان کرده که تیم طراحی محصولاتش بسیار قدرتمند است و همکاری خود را با ایو ادامه خواهد داد هرچند او در جای دیگری مشغول به کار خواهد بود.

ترک اپل توسط ایو یک اتفاق مهم برای مشتریان و سرمایه‌گذاران به شمار می‌رود. البته او در دوره جنگ تجاری آمریکا و چین، پس از آنجلا اهرنتز، دومین چهره تأثیرگذاری است که از این کمپانی کنار می‌رود.

جونی ایو در یک مصاحبه اعلام کرده که همچنان در زمینه طراحی و تولید دستگاه‌های پوشیدنی با اپل همکاری خواهد کرد. او اعتقاد دارد کار کردن به صورت مستقل سبب می‌شود محدود نباشد و با کمپانی مالک iOS مانند یک مشتری برخورد کند.

ارزش چند میلیارد دلاری جونی ایو در اپل

مطمئناً خروج ایو از اپل در شیوه طراحی محصولات فعلی این شرکت تأثیر نخواهد داشت و سایر مدیران مسیر را ادامه خواهند داد.

حالا در جدیدترین اخبار، بلومبرگ مدعی شده که ارزش ایو در اپل چیزی حدود 9 میلیارد دلار بوده است. این عدد دقیقاً بیانگر کاهش ارزش اپل در ساعتی می‌باشد که اعلام کرد ایو از این کمپانی کنار خواهد رفت. اگرچه 9 میلیارد دلار رقم قابل‌توجهی است ولی در واقع 1 درصد ارزش کل کمپانی مالک iOS به شمار می‌رود.

ایو تا کنون در زمینه طراحی آیفون‌ها، آیپادها، مک‌بوک‌ها و ساعت‌های هوشمند با اپل همکاری داشته و به نوعی راوی ویدیوهای معرفی محصولات جدید این شرکت نیز به حساب می‌آید. ایو در مدت 27 سالی که در اپل کار می‌کرد، نه تنها طراحی سخت‌افزاری محصولات را بر عهده داشت بلکه پس از کنار رفتن اسکات فورستل در سال 2013، طراحی نسخه 7 سیستم عامل iOS را نیز بر عهده گرفت.

حالا بد نیست به اقدامات ایو و نقش او در افزایش یا کاهش ارزش سهام اپل بپردازیم:

در سال 2007 و با معرفی آیفون، ارزش اپل به 3.81 میلیارد دلار رسید
در سال 2010، استیو جابز آیپدها را معرفی کرد ولی روز بعد، ارزش اپل تا 7.8 میلیارد دلار کاهش یافت
در سال 2011، استیو جابز درگذشت تا ارزش اپل 821 میلیون دلار کاهش یابد
پس از آن و در سال 2014 و با معرفی اپل واچ‌ها توسط تیم کوک، مدیرعامل فعلی اپل، ارزش این شرکت به بیش از 18 میلیارد دلار رسید

ایو در طراحی تمامی دستگاه‌های نامبرده نقش داشته بنابراین کاهش یا افزایش ارزش سهام اپل ارتباط تنگاتنگی با اقدامات او داشته است.

البته به نظر نمی‌رسد تغییر خاصی در زمینه طراحی آیفون‌های سال 2019 به وجود بیاید و بزرگ‌ترین اتفاقی که امکان دارد در ظاهر آیفون‌ها رخ دهد، احتمالاً در سال 2020 رقم خواهد خورد هرچند می‌توانیم احتمال دهیم که ایو حداقل طراحی اولیه آنها را آغاز کرده است.


منابع: gsmarena.com و phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44886 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/04/08 تعداد مشاهده: 3052
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر