کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316091 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

توضیح گوگل در مورد چگونگی اضافه شدن حالت تیره به اپلیکیشن‌ها

به گزارش سافت گذر، گوگل روز گذشته در سایت Google Design چگونگی اضافه شدن حالت تیره را برای اپلیکیشن‌های Android Auto، Photos، Calendar و News توضیح داد.

حالت تیره گوگل Android Auto Google Photos Google News Google Calendar

جالب این‌جاست که هر کدام از نرم‌افزارهای نامبرده به شیوه‌های خاصی حالت تیره را دریافت کرده‌اند. برای مثال، Google Photos به دلیل اینکه حکم گالری کاربران را دارد و تصاویر شخصی آنها را در خود جای داده است، توسعه‌دهندگان کنتراست آن را کاهش داده‌اند. بر این اساس، به جای پس‌زمینه کاملاً مشکی، رنگ خاکستری به کار رفته است. گوگل ادعا می‌کند که در این نرم‌افزار، تم مشکی به عکس‌ها حالت نمایش اسلاید می‌دهد بنابراین کاربران فکر خواهند کرد که در حال تماشای تصاویر خود بر روی پروژکتور هستند.

افزودن حالت تیره به Calendar اما، کاملاً متفاوت بود زیرا گزینه تغییر رنگ تم در این برنامه در اختیار افراد قرار داشت. به علاوه، خودِ گوگل هم رنگ‌های انتخاب شده توسط کاربران را اشباع شده می‌کرد و نتیجه آن هم به نمایش درآمدن رنگ‌ها به صورت درخشان‌تر بر روی پس‌زمینه خاکستری رنگ می‌باشد. برای فعالسازی حالت تیره در این نرم‌افزار، منوی همبرگری شکل (سه خط روی هم) را بزنید و از تنظیمات (Settings) و کلی (General)، آپشن تم (Theme) را مشاهده خواهید کرد که لمس آن سه گزینه پیش روی شما قرار می‌دهد: حفظ تم روشن (keep the light theme)، روشن کردن حالت تیره (turn on dark theme) و استفاده از تم روشن تا زمان فعال شدن حالت ذخیره باتری (have the light theme on until the battery saver is enabled).
گوگل در این‌باره می‌گوید:«« هر کدام از این نرم‌افزارها نشان‌دهنده اصول کلیدی حالت تیره تم Material است. برای مثال، از رنگ خاکستری استفاده می‌شود تا چشمان کاربران کمتر درد بگیرند یا رنگ‌ها اشباع می‌شوند تا حس اصلی خود را حفظ کنند اما تم تیره Material Design بسیار پیچیده‌تر است چرا که باید پیشنهادات مربوط به ساخت ظواهر مختلف را دریافت کنیم و شیوه طراحی حالت تیره را برای آن برنامه آغاز نماییم»».

Google News هم حالت تیره دارد که برای فعالسازی آن باید از سمت راست بالای نمایشگر، روی عکس خود ضربه بزنید. سپس به تنظیمات (Settings) و بعد تم تیره (Dark Theme) بروید. در مرحله بعد، گزینه‌های روشن کردن همیشگی حالت تیره (Dark Theme always on)، روشن شدن حالت تیره در شب وقتی حالت ذخیره باتری فعال است (automatically at night when battery saver is enabled) و همیشه خاموش (always off) در اختیارتان قرار خواهد گرفت. خودِ گوگل در مورد این نرم‌افزار اعلام کرده که احتمالاً در برخی مواقع رنگ‌های سفید در پس‌زمینه مشکی کشیده شوند بنابراین مانند Photos، از همان رنگ خاکستری بهره برده است.
حالت تیره در Android Auto اجازه نمی‌دهد چشم رانندگان هنگام مشاهده صفحه سفید رنگ درد بگیرد. گوگل تصمیم گرفت به جای بهره‌گیری از چندین لایه مانند سایر برنامه‌ها، گرافیک‌های این اپلیکیشن را ساده نگه دارد تا نیازی نباشد افراد برای ادامه مسیر با دست خود صفحه گوشی را به این‌طرف و آن‌طرف بکشند.

در پایان اشاره کنیم که در اندروید Q یک گزینه حالت تیره سرتاسری وجود دارد. باید این نکته را نیز یادآور شویم که این قابلیت فقط جهت استفاده در شب نیست و امکان روشن نگه داشتن آن در تمامی ساعات روز وجود دارد.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44887 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/04/09 تعداد مشاهده: 2580
سافت گذر