کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316271 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال ممنوعیت یکی از ویژگی‌های واتس‌اپ و تلگرام در آمریکا

به گزارش سافت گذر، به نظر می‌رسد دولت آمریکا قصد دارد سیستم رمزگذاری سرتاسری که سبب می‌شود فقط ارسال کننده و دریافت کننده یک پیام از محتوای آن با خبر باشند را ممنوع کند. بر این اساس، این ویژگی که در واتس‌اپ و تلگرام به چشم می‌خورد، احتمالاً به زودی در ایالات متحده به کار نرود.

واتس‌اپ تلگرام فیسبوک مسنجر آمریکا ایالات متحده

مقامات آمریکایی در تلاشند تا از کنگره درخواست کنند قانون مذکور را تصویب کند زیرا قاچاق مواد مخدر و . . . ممکن است از چت‌هایی صورت پذیرد که کاربران در واتس‌اپ و تلگرام با استفاده از سیستم رمزگذاری سرتاسری آنها را انجام می‌دهند. اگر این قانون تصویب شد، امکان دارد هکرها هم راحت‌تر به اطلاعات شخصی افراد دست یابند.

یکی از نمایندگان کنگره آمریکا می‌گوید:«« دو راهکار برای این معضل وجود دارد: یکی اینکه سیستم رمزگذاری سرتاسری به طور کلی ممنوع شود و یا کنگره قانونی برای آن تصویب کند»».

در این بین، برخی از ادارات موافق رمزگذاری سرتاسری هستند و برخی هم مخالف. البته نظرات مخالفین منطقی‌تر به نظر می‌رسد زیرا معتقدند مبارزه با جرائم در اولویت قرار دارد.

تصویب این قانون از سال 2016 قرار بود رخ دهد. 3 سال پیش، زمانی که یک تروریست در آمریکا حمله کرد، برخی از نمایندگان از اپل درخواست کردند تا نرم‌افزار فرد مهاجم را برای واکاوی اطلاعات باز کند ولی اپل مخالفت و اعلام کرد انجام این کار نیازمند یک نسخه جدید از سیستم عامل iOS است که می‌تواند سبب منتشر شدن اطلاعات شخصی افراد شود.

برخی از منتقدین بر این باورند که ممنوعیت سیستم رمزگذاری سرتاسری شناسایی افراد مخالف ترامپ را آسان‌تر می‌کند.

در پایان اشاره کنیم که گوگل از این سیستم استفاده نمی‌کند و کسانی که می‌خواهند از این فناوری بهره‌مند شوند، باید نرم‌افزارهایی نظیر واتس‌اپ، تلگرام، سیگنال و فیسبوک مسنجر را نصب نمایند.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44891 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/04/10 تعداد مشاهده: 3385
سافت گذر