کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316121 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

تشخیص انسان‌ها با ضربان قلب

به گزارش سافت گذر، سازمان دفاعی آمریکا روشی ابداع کرده که به وسیله آن می‌تواند از راه دور و با بررسی ضربان قلب، انسان‌ها را شناسایی کند.

آمریکا ضربان قلب ایالات متحده

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط دانشگاه MIT، ضربان قلب انسان‌ها مانند اثر انگشت‌شان منحصربفرد است و به خاطر اینکه می‌توانیم از راه دور آنها را بررسی نماییم، کاربرد بیشتری در جهت شناسایی انسانها دارند.

این شیوه که برای استفاده در مناطق جنگی تولید شده، از لیزرهای مادون قرمز بهره می‌برد تا ضربان قلب انسان را بشناسد. بر خلاف سایر روش‌های شناسایی مانند اثر انگشت، امکان ندارد کسی ضربان قلب را تغییر دهد. به علاوه، امکان بهره‌مندی از این شیوه از فاصله 200 متری و از روی لباس هم وجود دارد. ضمن اینکه در آینده، این فاصله ممکن است بیشتر هم بشود.

استوارد رمالی، یکی از مسئولین سازمان دفاعی آمریکا می‌گوید:«« نمی‌خواهم بگویم که استفاده از این روش از فضا هم امکان‌پذیر است ولی امکان انجام این کار از فاصله‌های طولانی نیز وجود دارد»».

لیزر مادون قرمزی که به ضربان قلب گوش می‌دهد، جتسون (Jetson) نام دارد که از یک نوع خاص آن به نام ویبرومتری بهره می‌برد. این لیزر لرزش ایجاد شده از ضربان قلب را از روی سطح بدن اندازه‌گیری می‌کند بنابراین لباس افراد باید نازک باشد تا این کار با موفقیت به انجام برسد.

محققان این پروژه می‌گویند که تشخیص سیگنال‌های قلب دقیق‌تر از تشخیص چهره است زیرا امکان دارد شناسایی صورت بانوان یا افراد تیره پوست با مشکل مواجه شود. رمالی می‌گوید که سیگنال‌های ضربان قلب 95 درصد دقت دارند.

مهمترین مشکل این شیوه اما، نیاز به پایگاه داده‌ای گسترده از ضربان قلب برای تشخیص افراد است. سازمان دفاعی آمریکا تا کنون داده‌های بیومتریک (اثر انگشت و چهره) را در مناطقی نظیر آمریکا و افغانستان جمع‌آوری کرده بنابراین امکان دارد سیگنال‌های ضربان قلب را هم به زودی جمع نماید.

اگرچه افراد معتقدند این فناوری در پزشکی و تشخیص بیماری افراد هم مؤثر است ولی فعلاً در مقاصد نظامی قرار است از آن استفاده شود.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44892 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/04/10 تعداد مشاهده: 2441
سافت گذر