کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تشخیص حالت چشم با عینک هوشمند

به گزارش سافت گذر، محققان دانشگاه استنفورد پروژه جدیدی راه‌اندازی کرده‌اند که با استفاده از دوربین‌های تشخیص عمق و تکنولوژی ردیابی چشم، می‌توانند برخی مشکلات بینایی را حل کنند.

عینک هوشمند آمریکا Autofocals

این تکنولوژی که Autofocals نام دارد، کاری می‌کند که افرادی که عینک را پوشیده‌اند همیشه در حالت تمرکز روی اشیا باشند. در واقع این کار از طریق تغییر عمق فوکوس بر سوژه‌های در حال تماشا انجام می‌شود.

گوردون وتزسین، استادیار دانشکده مهندسی برق دانشگاه استنفورد می‌گوید:«« استفاده از عینک مطالعه مشکل‌ساز است زیرا باید آنها را همیشه همراه خود داشته باشید و روی چشمان بگذارید و بردارید تا بتوانید اشیای دور و نزدیک را ببینید. اگرچه این فرآیند برای مطالعه کاربردی است ولی به درد رانندگی نمی‌خورد. عینک‌های دو کانونی و تک دیدی تنها دو چیز از فواصل مختلف را نشان می‌دهند. ضمن اینکه برای انجام این کار نیاز است تا برای مشاهده اشیا در حال حرکت کاربران همواره سر خود را جابه‌جا کنند که در بسیاری از مواقع واقعاً کارایی خاصی ندارد زیرا زمان از دست می‌رود»».

عینک هوشمند آمریکا Autofocals

این عینک‌های الکترونیکی مکانیسم فوکوس خودکار چشمان انسان‌ها را تقلید می‌کنند بنابراین همان‌طور که چشمان سالم به شما اجازه می‌دهند به اشیا نگاه و در مواقع لازم روی آنها تمرکز کنید، این دستگاه‌ها هم همان کار را می‌کنند. این عینک‌ها با استفاده از سنسور ردیابی چشم با تشخیص چیزهایی که افراد در حال تماشا کردن هستند، می‌توانند مطمئن شوند که آیا کاربران روی آن تمرکز کرده‌اند یا خیر. اگرچه تیم تحقیقاتی سنسور ردیابی چشم را تولید نکرد ولی نرم‌افزار مربوط برای این کار را خودش ساخت.

وتزسین ادامه می‌دهد:«« در مطالعه‌ای که انجام شد، مشاهده کردیم که در مقایسه با سایر روش‌ها، Autofocals زاویه دید بهتری برای کاربران به وجود می‌آورد. به علاوه، این شیوه عملکرد بصری را بهبود می‌بخشد که همین سبب شده افراد آن را بسیار کارآمد بدانند»».

از آن جایی که تقریباً 1.2 میلیارد نفر در کره زمین از بیماری پیرچشمی (ناتوانی در تمرکز روی اشیا نزدیک) رنج می‌برند، این اختراع می‌تواند شرایط را کاملاً تغییر دهد.

در پایان اشاره کنیم که مقاله مربوط به این پروژه در ژورنال Science Advances به چاپ رسیده است.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44904 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/04/12 تعداد مشاهده: 3582
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر