کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

تصویر دیگری از گلکسی واچ اکتیو 2 منتشر شد

به گزارش سافت گذر، روز گذشته خبری در مورد تصاویر جدید گلکسی واچ اکتیو 2 منتشر کردیم و برخی از امکانات آن را توضیح دادیم. حالا امروز هم تصویر تازه‌ای از این ساعت هوشمند به دستمان رسیده است.

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 ساعت هوشمند

همان‌طور که دیروز گفتیم، نمونه دارای حلقه قرمز رنگ دور دکمه پاور نشان‌دهنده نسخه LTE 4G است و نسخه‌ای که این حلقه قرمز رنگ را ندارد، فقط از اتصال وای‌فای بهره می‌برد. ظرفیت باتری این دستگاه‌ها هم به ترتیب احتمالاً 340 و 327 میلی‌آمپر بر ساعت خواهد بود. دکمه پشتی به جای اینکه دایره‌ای باشد، در گلکسی واچ اکتیو 2 بیضی است و در بین دو دکمه، در نسخه LTE 4G، شاهد قرارگیری یک میکروفون هستیم. سایز این ساعت‌ها 40 و 44 میلی‌متری می‌باشد و حافظه داخلی 4 گیگابایت خواهد بود. با فرض این موضوع که تغییری در سایز صفحه نمایش صورت نخواهد گرفت، یک نمایشگر 1.1 اینچی AMOLED با رزولوشن 360*360 پیکسل در گلکسی واچ اکتیو 2 به کار خواهد رفت. ضمن اینکه با تأییدیه IP68، امکان بردن این ساعت تا عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه وجود دارد.

در قاب پشتی، دو سنسور قرار گرفته که یکی بررسی کننده ضربان قلب و دیگری تشخیص دهنده سقوط است که در مورد آنها در خبر روز گذشته به صورت مفصل توضیح دادیم.

در پایان اشاره کنیم که هنوز مشخص نیست آیا کمپانی کره‌ای تأییدیه‌های لازم برای استفاده از این تجهیزات را دریافت کرده یا خیر.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44946 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/04/22 تعداد مشاهده: 2443
اخبار مرتبط
سافت گذر