کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316245 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جدیدترین اخبار از ساعت هوشمند بعدی سامسونگ

به گزارش سافت گذر، چند هفته پیش خبرهایی در مورد ساعت هوشمند بعدی سامسونگ به نام گلکسی واچ اکتیو 2 منتشر کردیم و نشان دادیم که این دستگاه ممکن است ویژگی‌هایی نظیر سنسور شمارنده ضربان قلب داشته باشد. حالا امروز، FCC یا کمیسیون ارتباطات فدرال اطلاعات جدیدی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده که نشان می‌دهد این ساعت با شماره مدل SM-R830 شناخته خواهد شد و نمونه 40 میلی‌متری دارای قاب آلومینیومی و نمونه 44 میلی‌متری دارای قاب استیل ضد خش خواهد بود.

سامسونگ گلکسی گلکسی واچ اکتیو 2 گلکسی واچ ساعت هوشمند سامسونگ

در این تصاویر همچنین کاملاً مشخص است که گلکسی واچ اکتیو 2 با پوشش گوریلا گلس DX+ محافظت می‌شود و تأییدیه نظامی MIL-STD-810 برایش صادر شده است. اگرچه نمی‌توانیم رابط کاربری این محصول سامسونگ را در شرایط واقعی ببینیم ولی این امکان را داریم تا متوجه شویم این دستگاه از رم 4 گیگابایتی بهره خواهد برد. احتمالاً یک حافظه 1.5 گیگابایتی و باتری 237 میلی‌آمپری نیز ظرفیت‌های گلکسی واچ اکتیو خواهند بود. انتظار می‌رود نسخه 44 میلی‌متری نیز از باتری 340 میلی‌آمپر بر ساعت و تأییدیه ضد آب 5 ATM بهره ببرد. به علاوه، شاید سامسونگ این محصولاتش را به رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی تولید کند و در آنها تراشه اسنپدراگون Wear 3100 و سیستم عامل تایزن به کار ببرد.

ویژگی‌های اپل واچ در گلکسی واچ

از نظر ظاهری هم کمپانی کره‌ای تغییراتی در ساعت‌های هوشمند نسل بعدش به وجود آورده که در این بین، قاب پشتی به نظر جدیدتر می‌آید. به علاوه، دکمه عقبی دایره‌ای شکل، حالا به شکل بیضی تغییر کرده و یک حلقه قرمز رنگ دور دکمه پاور به کار رفته تا نسخه LTE را از نسخه وای‌فای بشناسیم. با این حساب، چنان‌چه نمایشگر نسبت به مدل‌های قبلی فرق نکند، باید منتظر حضور یک پنل 1.1 اینچی AMOLED با رزولوشن 360*360 پیکسل باشیم.

سامسونگ گلکسی گلکسی واچ اکتیو 2 گلکسی واچ ساعت هوشمند سامسونگ

بزرگ‌ترین تغییر گلکسی واچ اکتیو 2 اما، حضور سنسور شمارنده ضربان قلب خواهد بود که سبب می‌شود رقیب جدی در بازار برای اپل واچ سری 4 حضور یابد. سامسونگ برای اینکه بتواند از این قابلیت که توانایی تشخیص مشکلات قلبی را دارد و تا کنون جان بسیاری از افراد را نجات داده بهره ببرد، باید تأییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را دریافت کند که این اتفاق بعید است حداقل تا سال 2020 رخ دهد.

دیگر ویژگی گلکسی واچ اکتیو 2، سنسور تشخیص سقوط است. برای مثال، اگر کسی افتاد و توانایی حرکت نداشت، فقط کافی است روی مچ خود ضربه بزند تا ساعت با اورژانس تماس بگیرد اما چنان‌چه پس از چند ثانیه شخص مصدوم تماس نگرفت، خودِ ساعت به صورت اتوماتیک به اورژانس و مخاطبان زنگ می‌زند و موقعیت او را با آنها به اشتراک می‌گذارد. البته هنوز مشخص نیست که کارایی این محصول همانند نمونه موجود در اپل واچ است یا خیر.

سامسونگ گلکسی گلکسی واچ اکتیو 2 گلکسی واچ ساعت هوشمند سامسونگ

در پایان اشاره کنیم که انتظار می‌رود از گلکسی واچ اکتیو 2 همزمان با گلکسی نوت 10 و تبلت گلکسی تب اس 6 رونمایی شود. لازم به ذکر است که معرفی این ساعت‌ها دقیقاً شش ماه پس از رونمایی از نسخه قبلی آنها یعنی همزمان با گلکسی اس 10 رخ می‌دهد.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45029 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/05/06 تعداد مشاهده: 2662
سافت گذر