کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316350 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هر آنچه در مراسم دیشب سامسونگ معرفی شد

سامسونگ شب گذشته مراسم Unpacked خود را برگزار کرد تا از جدیدترین پرچمدارش رونمایی کند ولی در کنار این گوشی فوق‌العاده، شاهد معرفی لپ‌تاپ و نسخه خاصی از گلکسی واچ اکتیو 2 هم بودیم. حالا اگر شما هم تماشای این مراسم را از دست داده‌اید، با سافت گذر همراه باشید تا با هر آنچه دیشب معرفی شد، آشنا شوید.

سامسونگ گلکسی گلکسی نوت 10 گلکسی نوت 10 پلاس گلکسی واچ اکتیو 2

خانواده گلکسی نوت 10

همه می‌دانستیم که قرار است به زودی گلکسی نوت 10 معرفی شود اما سامسونگ این‌بار با رونمایی از دو مدل از این فبلت همه را غافلگیر کرد.

گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس مشخصات فنی تقریباً یکسانی دارند و مهم‌ترین تفاوت‌شان اندازه آن‌هاست. هر دو این فبلت‌ها از حاشیه‌های مشکی رنگ باریک در اطراف نمایشگر از نوع Dynamic AMOLED بهره می‌برند ولی نمونه کوچک‌تر دارای صفحه نمایش 6.3 و نمونه بزرگ‌تر دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی است.

همانند گوشی‌های سری گلکسی اس 10، دو گوشی جدید سامسونگ هم دوربین سلفی را در یک ناچ قرار داده‌اند ولی این‌بار این بریدگی به مرکز بالای نمایشگر منتقل شده است. به علاوه، سنسور اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش کیفیت بالایی دارد و اگرچه دکمه بیکسبی هم حذف شده ولی جک هدفون 3.5 میلی‌متری را نیز با خود برده است.

کووالکوم اسنپدراگون 855 مغز متفکر گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس است و به همراه با اپلیکیشن Game Booster و پشتیبانی از Discord، گیمرها می‌توانند با خیال راحت بازی‌های مورد علاقه خود را اجرا کنند. ظرفیت باتری هر دو دستگاه هم افزایش یافته و سرعت شارژ نیز بیشتر شده است.

سامسونگ گلکسی گلکسی نوت 10 گلکسی نوت 10 پلاس گلکسی واچ اکتیو 2

گلکسی نوت 10 همچون گلکسی نوت 10 پلاس سه سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی، 12 مگاپیکسلی زاویه گسترده و 12 مگاپیکسلی تله فوتو دارد ولی گوشی دارای پسوند پلاس از حسگر ToF هم بهره می‌برد که می‌تواند در زمینه گرفتن تصاویر پرتره و بوکه به افراد کمک زیادی کند. سامسونگ همچنین از سایر امکانات این خانواده از پرچمدارانش صحبت کرد که از آن جمله می‌توانیم به قابلیت لمس 3D، حالت لایو فوکوس، ثابت‌سازی تصاویر و زوم روی صدا در زمان ضبط ویدیو اشاره کنیم.

یک ویژگی جدیدی که سامسونگ آن را ارائه کرده، AR Doodle نام دارد. کاربران با قلم اِس که همراه نوت 10 به فروش می‌رسد می‌توانند در فضاهای 3D نقاشی بکشند و آن تصاویر را در نمایشگر ببینند. برای مثال، اگر روی سر کسی کلاهی کشیدید، از صفحه نمایش گوشی می‌توانید آن را ببینید و چنان‌چه آن شخص حرکت کرد، کلاه روی سرش باقی خواهد ماند. گلکسی نوت 10 با قیمت 949 و گلکسی نوت 10 پلاس با 1100 دلار به فروش می‌رسد.

بهبود قلم اِس

قلم اِس خانواده گلکسی نوت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها به شمار می‌رود و حالا امسال چندین سنسور به این قلم آمده تا با استفاده شیوه‌های ناوبری از روی هوا، برخی حرکات را در گوشی انجام دهید. به علاوه، امکان ذخیره کردن یادداشت‌های نوشته شده و تبدیل فرمت آنها به PDF یا حتی مایکروسافت ورد نیز فراهم است.

همگام‌سازی با ویندوز و سامسونگ DeX

حالت دسکتاپ سامسونگ موسوم به DeX با معرفی گلکسی نوت 10 پیشرفت‌هایی داشته است. از این پس شما قادر خواهید بود با اتصال دو پرچمدار جدید کمپانی کره‌ای از طریق پورت USB به رایانه مدنظر، تصاویر را در مانیتوری بزرگ‌تر ببینید. ضمن اینکه پس از وصل کردن گوشی‌ها به مانیتور با استفاده از DeX، تصاویر در پنجره اختصاصی مشاهده خواهند شد تا راحت‌تر انتقال فایل‌ها صورت پذیرد.

سامسونگ گلکسی گلکسی نوت 10 گلکسی نوت 10 پلاس گلکسی واچ اکتیو 2

از طرفی، همکاری سامسونگ با مایکروسافت سبب شده تا ویژگی Link to Windows به نوت 10 بیاید. با استفاده از این قابلیت، شما قادر خواهید بود گوشی و رایانه را به هم وصل کرده و اعلانات موبایل را در کامپیوتر ببینید و حتی به پیام‌ها و تصاویر دسترسی داشته باشید. در ادامه نیز قرار است قابلیت برقراری تماس از این طریق فراهم شود.

نسخه Under Armor گلکسی واچ اکتیو 2

سامسونگ گلکسی گلکسی نوت 10 گلکسی نوت 10 پلاس گلکسی واچ اکتیو 2

یک نسخه دیگر از ساعت هوشمند و جدید سامسونگ معرفی شد که گلکسی واچ اکتیو 2 Under Armor نام دارد و از MapMyRun و محصولات Under Armor پشتیبانی می‌کند. این نسخه از ساعت سامسونگ 309 دلار قیمت دارد.

لپ‌تاپ گلکسی بوک اس

سامسونگ گلکسی گلکسی نوت 10 گلکسی نوت 10 پلاس گلکسی واچ اکتیو 2

لپ‌تاپ جدید سامسونگ دارای نمایشگری 13 اینچی و لمسی است و پردازنده آن کووالکوم 8cx می‌باشد. کمپانی کره‌ای ادعا کرده که دوام باتری این دستگاه به 23 ساعت می‌رسد و کاربران می‌توانند آن را از طریق پورت USB-C شارژ کنند بنابراین برای پر کردن منبع نیروی این رایانه، همان شارژر نوت 10 را همراه خود داشته باشید کفایت می‌کند. به این نکته هم اشاره کنیم که قیمت گلکسی بوک اس 999 دلار است.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45093 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/05/17 تعداد مشاهده: 2820
سافت گذر