کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316237 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هوآوی درصدد نصب سیستم عامل روسی Aurora در تبلت‌ها

به گزارش سافت گذر، پس از تحریم شدن توسط آمریکا و معرفی سیستم عامل اختصاصی خود، هوآوی این‌بار می‌خواهد پلتفرم روسی Aurora را تا ماه آگوست سال آینده در بیش از 360000 تبلت نصب کند.

هوآوی روسیه سیستم عامل Aurora چین

به نظر می‌رسد هدف از نصب این سیستم عامل بهره‌مندی مردم روسیه از محصولات هوآوی می‌باشد. یکی از سخنگویان این کمپانی چینی تأیید کرده که با وزیر مخابرات روسیه مذاکراتی داشته و برخی از مقامات این کشور اروپایی هم گفته‌اند:«« هوآوی به این پروژه علاقه دارد و تعدادی از تبلت‌ها که می‌توانند از این سیستم عامل استفاده کنند را نشان داده است. این پروژه فعلاً به صورت آزمایشی خواهد بود و ما آن را اولین مرحله از راه‌اندازی سیستم عامل روسی روی محصولات هوآوی تلقی می‌کنیم»».

شرکت مخابراتی Rostelecom که مالک و ارائه‌دهنده سیستم عامل Aurora است، مسئول عرضه داده‌های لازم برای استفاده در تبلت‌های هوآوی خواهد بود. او در این‌باره می‌گوید:«« فرصت‌های متعددی برای همکاری با هوآوی وجود دارد که وزارت ارتباطات روسیه نیز به ما کمک خواهد کرد. بر اساس توافق‌نامه‌ای که به امضا رسیده، ما جزئیات را فعلاً منتشر نمی‌کنیم»».

علی‌رغم فرصت 90 روزه دوباره به هوآوی و امکان ادامه معاملات تجاری با شرکت‌های آمریکایی، رن ژنگ‌فی، بنیان‌گذار این کمپانی چینی خوب می‌داند که باید از همه نظر مستقل باشد به همین منظور قصد دارد در یک بازه زمانی 3 تا 5 ساله به کلی استقلال خود را جشن بگیرد.


منبع: neowin.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45216 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/06/05 تعداد مشاهده: 1863
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر