کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه 69 موزیلا فایرفاکس فردا منتشر می‌شود

به گزارش سافت گذر، موزیلا فردا نسخه 69 مرورگر فایرفاکس را منتشر خواهد کرد ولی اگر می‌خواهید خودتان فایل نصبی آن را دانلود کنید می‌توانید به سایت مربوطه بروید و نسخه مناسب برای رایانه‌تان را دریافت نمایید.

موزیلا فایرفاکس موزیلا فایرفاکس مرورگر

به نظر می‌رسد کسانی که بیشتر از سایرین از کار کردن با ورژن جدید فایرفاکس لذت خواهند برد، کاربران سیستم عامل macOS خواهند بود چرا که موزیلا از سیستم سازنده محتوای WebGL بهره برده تا دوام باتری رایانه‌های دارای کارت گرافیک دو لایه‌ای افزایش یابد. با این آپدیت، بخش Finder در macOS فرآیند دانلود را به افراد نشان خواهد داد.

دو ویژگی دیگر هم در اختیار کاربران ویندوزی قرار خواهند گرفت بنابراین با قابلیت اول امکان اولویت‌بندی محتواها فراهم خواهد شد تا بیشتر انرژی پردازنده در تب‌های در حال اجرا استفاده شود و کمتر در تب‌های بکگراند به کار رود. با قابلیت دوم هم فایرفاکس از افزونه Web Authentication HmacSecret که به Windows Hello مربوط می‌شود پشتیبانی می‌کند که البته نسخه ویندوز 10 مورد استفاده کاربران باید به ماه می 2019 یا جدیدتر باشد.

دیگر ویژگی به چگونگی کارایی فلش پلیر ربط دارد و این یعنی گزینه همیشه فعال (Always Active) حذف شده و افراد برای هر بار استفاده از این نرم‌افزار باید اجازه را صادر کنند.

به طور کلی این آپدیت زیاد حجیم نیست و بهتر است کاربران صبر کنند تا خودِ مرورگر به صورت اتوماتیک بروزرسانی شود. کاربران سیستم عامل لینوکس هم بهتر است مدتی صبر کنند تا نصب کننده آپدیت مستقیماً به دستشان برسد تا مشکلات اجرایی برایشان ایجاد نشود.


منبع: neowin.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45264 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/06/12 تعداد مشاهده: 3952
سافت گذر