کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

اندروید 10 رسماً عرضه شد + معرفی ویژگی‌های جدید

به گزارش سافت گذر، گوگل امروز اندروید 10 را رسماً عرضه کرد تا نخستین ورژنی که اسم آن از شیرینی‌ها و دسرها گرفته نشده در دسترس عموم قرار گیرد.

اندروید گوگل اندروید 10 سیستم عامل

تا کنون برخی از ویژگی‌های جدید اندروید 10 منتشر شده بودند ولی حالا خودِ گوگل لیست بلند بالایی عرضه و در آن در مورد دستگاه‌های واجد شرایط آپدیت صحبت کرده است. طبیعتاً گوشی‌های پیکسل گوگل (از پیکسل اصلی گرفته تا پیکسل 3a و پیکسل 3) اولین موبایل‌هایی خواهند بود که به اندروید 10 آپدیت می‌شوند. دیگر گوشی که اعلام شده توانایی دریافت اندروید 10 را دارد، اسنشال فون است. ضمناً، گوگل بدون اینکه اسمی از دستگاه‌های مختلف بیاورد، اعلام کرده که تا پایان سال گوشی‌های زیادی به اندروید 10 آپدیت خواهند شد.

ویژگی‌های جدید اندروید 10

قابلیت‌های جدید و بهبود یافته زیادی در اندروید 10 وجود دارند ولی امروز می‌خواهیم تنها به مهم‌ترین موارد اشاره کنیم.

پشتیبانی از گوشی‌های تاشو

از آن جایی که احتمالاً آینده بازار گوشی‌های هوشمند به گوشی‌های تاشو تعلق خواهد داشت، گوگل امروز در دهمین ورژن اندروید پشتیبانی از این دستگاه‌ها را اضافه کرده تا کاربران آنها بتوانند چه در حالت تا شده و چه در حالت تا نشده از موبایل خود استفاده کنند.

پشتیبانی از 5G

با پشتیبانی از شبکه نسل 5 ارتباطات در اندروید 10، توسعه‌دهندگان حالا می‌توانند بازی‌ها و نرم‌افزارهای خود را به گونه‌ای بسازند که با سریع‌ترین اینترنت تاریخ همخوانی داشته باشد.

شیوه ناوبری جدید

در اندروید 10 دیگر خبری از شیوه ناوبری سنتی همراه با دکمه نخواهد بود و کاربران می‌توانند نرم‌افزارها و بازی‌ها را در یک نمای تمام صفحه نمایش ببینند.

حالت تیره

بالأخره پس از درخواست‌های فراوان، حالت تیره برای اندروید 10 عرضه شد تا کاربران در فضاهای تاریک هم بتوانند به نمایشگر گوشی خیره شده و در مصرف باتری صرفه‌جویی شود.

صداهای آمپلی‌فایری

با این ویژگی، کیفیت صدا افزایش می‌یابد و صداهای پس‌زمینه و بکگراند کمتر شنیده می‌شوند بنابراین در محیط‌های پر سروصدا نیز بهتر صداها را خواهید شنید.

پاسخ هوشمندانه به اعلانات

با توجه به اعلانی که دریافت کرده‌اید، گوشی پاسخ‌هایی را برای شما آماده می‌کند که می‌توانید از آنها استفاده کنید. برای مثال، اگر کسی آدرسی پرسید، نقشه برای او اجرا خواهد شد. البته امکان خاموش کردن این گزینه وجود دارد.

زیرنویس زنده

با این ویژگی، به فایل‌های صوتی و تصویری به صورت زنده زیرنویس اضافه خواهد شد. دارندگان گوشی‌های پیکسل گوگل در فصل پاییز امسال این قابلیت را دریافت خواهند کرد و سایر دستگاه‌ها نیز به زودی به آن تجهیز خواهند شد.

سایر ویژگی‌های اندروید 10 عبارتند از:

حالت تطبیقی افزایش دوام باتری
گزینه‌های حفاظت از حریم شخصی، ردیابی دستگاه و اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی
بروزرسانی‌های امنیتی سریع‌تر
حالت فوکوس (متوقف کردن موقتی برخی اپلیکیشن‌ها)
بهبود دوربین گوشی
اتصال بهتر به وای‌فای
بهبود شیوه اجرا شدن اپلیکیشن‌ها
65 اموجی جدید

در پایان اشاره کنیم که گوگل فایل‌های نصبی اندروید 10 را منتشر کرده و متقاضیان می‌توانند خودشان آنها را دانلود و در گوشی پیکسل نصب کنند (البته پیشنهاد می‌شود این کار را انجام ندهید). ضمن اینکه سایت اندروید 10 هم راه‌اندازی شده است که می‌توانید از اینجا به آن سری بزنید.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45274 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/06/13 تعداد مشاهده: 5225
سافت گذر