کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هر آنچه دیشب در مراسم اپل معرفی شد

به گزارش سافت گذر، اپل بالأخره پس از ماه‌ها شایعه و خبر، طی همایشی در آمفی‌تئاتر استیو جابز از محصولات جدید خود رونمایی کرد که در ادامه به مهم‌ترین آنها می‌پردازیم.

اپل آیفون آیفون 11 آیفون 11 پرو آیفون 11 پرو مکس

اپل آرکید و اپل تی‌وی پلاس

اپل آیفون آیفون 11 آیفون 11 پرو آیفون 11 پرو مکس

اولین محصولی که رسماً معرفی شد، اپل آرکید (Apple Arcade) نام دارد که سرویس اشتراکی بازی می‌باشد که در iOS، macOS و tvOS اجرا خواهد شد. این سیستم از تاریخ 19 سپتامبر و با قیمت ماهانه 4.99 دلار عرضه می‌شود و با هر اشتراک، شش نفر می‌توانند از آن استفاده کنند. ضمن اینکه ماه اول نیز به صورت رایگان خواهد بود. اپل آرکید در تب مربوطه در اپ‌استور وجود خواهد داشت و کمپانی مالک iOS هر ماه بازی‌های جدیدی به آن اضافه خواهد کرد.

دیگر سرویس معرفی شده اپل تی‌وی پلاس نامیده می‌شود که از 1 نوامبر و با قیمت ماهانه 4.99 دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. هر اشتراک از این سرویس نیز قابل‌استفاده برای شش نفر بوده و ماه اول نیز رایگان خواهد بود. ضمناً، در صورتی که کسی هم‌اکنون مک‌بوک، آیفون، آیپد یا اپل تی‌وی خریداری کند، یک اشتراک یک‌ساله رایگان دریافت خواهد کرد. این نکته را هم اضافه کنیم که اپل تی‌وی پلاس دارای 5 سریال است و هر ماه تعداد آنها بیشتر خواهد شد.

آیپد

اپل آیفون آیفون 11 آیفون 11 پرو آیفون 11 پرو مکس

اپل در مراسم دیشب خود نمونه پیشرفته‌تر آیپد 9.7 اینچی سال 2018 را معرفی کرد. در این تبلت جدید، شاهد حضور نمایشگری 10.2 اینچی هستیم که سیستم عامل آن iPadOS خواهد بود و از قلم اپل و پردازنده A10 Fusion پشتیبانی می‌کند. قیمت این آیپد 10.2 اینچی سال 2019 حدود 330 دلار خواهد بود.

اپل واچ

اپل آیفون آیفون 11 آیفون 11 پرو آیفون 11 پرو مکس

اپل شب گذشته سری پنجم ساعت‌های هوشمندش را نیز معرفی کرد و برای اولین بار در آنها قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن را قرار داد تا وقتی کاربران مچ دستشان را بلند می‌کنند، نمایشگر روشن شده و وقتی آن را روی زمین می‌گذارند، خاموش شود. هنگامی که صفحه نمایش خاموش شد، ساعت و سایر اطلاعات مشاهده می‌شوند. اپل برای ایجاد چنین قابلیتی سنسور تشخیص نور محیط را با سیستم عامل WatchOS هماهنگ کرده است.

در اپل واچ سری 5 دارای قابلیت اتصال سلولی، صرف‌نظر از اینکه ساعت هوشمند از کجا خریداری شده، کاربران می‌توانند با مراکز اورژانس تماس اضطراری برقرار کنند.

اپل این محصولاتش را از جنس سرامیک، آلومینیوم، استیل ضد خش و تیتانیوم تولید کرده است. قیمت این ساعت‌ها هم برای نسخه پایه یعنی آلومینیومی از 400 دلار آغاز شده و تا 1400 دلار برای نمونه سرامیکی افزایش خواهد یافت.

آیفون 11

اپل آیفون آیفون 11 آیفون 11 پرو آیفون 11 پرو مکس

در مراسم شب گذشته همچنین، از آیفون‌های جدید که با هدف بهبود دوربین‌ها تولید شده بودند نیز رونمایی به عمل آمد.

در گوشی‌های جدید اپل شاهد حضور لنز زاویه گسترده و اصلی خواهیم بود تا کاربران بتوانند پس از عکسبرداری تصاویر را بهتر ویرایش کنند. ضمن اینکه یک گزینه مربوط به حالت شب هم اضافه شده که به صورت پیش‌فرض فعال است. یک قابلیت جدید به نام اسمارت HDR هم به چشم می‌خورد.

گزینه جدید ضبط فیلم به نام QuickTake هم به آیفون 11 آمده که افراد برای استفاده از آن باید دست خود را برای مدت طولانی‌تری روی دکمه شاتر بگذارند تا بتوانند ویدیوهای با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه، اسلوموشن، تایم‌لپس و رنج دینامیک گسترده ضبط کنند.

دوربین سلفی نیز 12 مگاپیکسلی می‌باشد و می‌تواند تصاویر زاویه گسترده بگیرد. ضمن اینکه امکان ضبط ویدیوهای 4K و 60 فریم بر ثانیه و اسلوموشن نیز فراهم شده است.

در این گوشی شاهد حضور پردازنده A13 Bionic هستیم و باتری آن نیز نسبت به آیفون ایکس اس کمی بهبود یافته است. در مورد رنگ‌بندی نیز بگوییم که آیفون 11 مشکی، سفید، قرمز، بنفش، سبز و زرد تولید شده و پوشش آلومینیومی در آنها به چشم می‌خورد. این گوشی دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت پایه 699 دلار به فروش خواهد رسید.

آیفون 11 پرو

اپل آیفون آیفون 11 آیفون 11 پرو آیفون 11 پرو مکس

اپل در کنار آیفون 11 که نمونه موفق‌تر آیفون XR بود، از دو گوشی جدید دیگر به نام‌های آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس نیز رونمایی کرد.

در این دستگاه‌ها سه لنز تله فوتو، زاویه گسترده و اصلی وجود دارد که لنز دومی را با دکمه 0.5x می‌توانید در نرم‌افزار دوربین ببینید. برای گرفتن تصاویر عریض‌تر فقط کافی است از مقدار زوم انجام شده بکاهید. لنز زاویه گسترده دارای زاویه پوشش 120 درجه‌ای و دریچه دیافراگم f/2.4 است.

اپل با فرآیندهای نرم‌افزاری پیچیده، امکانی را فراهم کرده تا جزئیات بیشتری در تصاویر به ثبت برسند. این تکنولوژی Deep Fusion نام دارد که 9 تصویر را با استفاده از شبکه نورونی در هر پیکسل به ثبت می‌رساند. ضمناً، در این دو دستگاه نیز حالت شب وجود دارد.

کاربران آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس می‌توانند ویدیوهایی با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه ضبط کنند. در این دستگاه‌ها پردازنده A13 Bionic وجود داشته و دوام باتری هر کدام از آنها به ترتیب 4 و 5 ساعت بیشتر از آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس خواهد بود.

آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس در چهار رنگ خاکستری، نقره‌ای، سبز و طلایی تولید شده‌اند و پوشش آنها مات می‌باشد.

در مورد قیمت نیز بگوییم که آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس با حافظه داخلی 64 گیگابایتی به ترتیب با قیمت پایه 999 و 1099 دلار به فروش می‌رسد.

در پایان اشاره کنیم که اپل تعدادی از برنامه‌های آتی خود را نیز شرح داد.

منبع: 9to5mac.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45303 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/06/20 تعداد مشاهده: 2846
سافت گذر