کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه تلویزیون آنر ویژن هوآوی با پلتفرم HarmonyOS از ماه آینده

به گزارش سافت گذر، بر اساس اعلام نائب رئیس هوآوی، سیستم عامل HarmonyOS قرار نیست امسال در گوشی‌های هوشمند استفاده شود بنابراین امیدواریم این پلتفرم را در ساعت‌ها و تلویزیون‌های هوشمند ببینیم. بر این اساس، حالا خبر می‌رسد که قرار است تلویزیون آنر ویژن هوآوی که از این سیستم عامل بهره می‌برد، از ماه آینده وارد اروپا شود.

هوآوی تلویزیون هوشمند هوآوی آنر ویژن آنر ویژن پرو HarmonyOS

با توجه به اینکه HarmonyOS یک سیستم عامل جامع و کاربردی در اکثر وسایل مربوط به تکنولوژی است، انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک شاهد ظهور تلویزیون‌هایی باشیم که رابط کاربری‌شان شبیه گوشی‌های هوشمند می‌باشد.

هوآوی تلویزیون هوشمند هوآوی آنر ویژن آنر ویژن پرو HarmonyOS

صرفاً جهت یادآوری اعلام کنیم که تلویزیون آنر ویژن دارای دو نسخه معمولی و پرو است که تفاوت آنها بیشتر سخت‌افزاری خواهد بود به طوری که مدل دارای پسوند پرو از یک دوربین قابل حرکت، شش اسپیکر 10 واتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می‌برد. در مورد شباهت‌ها هم بگوییم که هر دو این تلویزیون‌ها دارای پنل‌های 4K Quantum Dot هستند. به این نکته هم اشاره کنیم که اروپایی‌ها می‌توانند در ابتدا نسخه‌های 65 و 75 اینچی تلویزیون آنر ویژن را خریداری کنند و پس از مدتی مدل‌های 55 و 85 اینچی به بازار خواهند آمد.

هوآوی تلویزیون هوشمند هوآوی آنر ویژن آنر ویژن پرو HarmonyOS

پردازنده این دستگاه‌ها Honghu 818 هشت هسته‌ای است تا عملکردی شبیه گوشی‌های هوشمند از خود به ثبت برساند و از فرآیندهای پیشرفته پردازش تصویر بهره ببرد. از جمله تکنولوژی‌هایی که توسط این تراشه پشتیبانی می‌شوند هم می‌توانیم به MEMC، HDR، SR، NR، DCI، ACM و LD اشاره کنیم. ضمناً، روی بورد این تلویزیون‌ها نیز چیپ‌ست های‌سیلیکون های 103 جای‌گیری کرده که سرعتش به 2.4 گیگاهرتز می‌رسد و از وای‌فای 5 هرتزی دو بانده با پهنای باند 160 مگاهرتزی استفاده می‌کند تا سرعت دانلود را به 1.7 گیگابیت بر ثانیه برساند.

هوآوی تلویزیون هوشمند هوآوی آنر ویژن آنر ویژن پرو HarmonyOS

برای دوربین قرار گرفته در تلویزیون همچنین، واحد پردازش عددی Hi3516DV300 حضور یافته تا توانایی‌های مربوط به هوش مصنوعی را افزایش دهد. به علاوه، به خاطر وجود تکنولوژی HiLink، تلویزیون آنر ویژن می‌تواند به اینترنت اشیا هم وصل گردد.

هوآوی تلویزیون هوشمند هوآوی آنر ویژن آنر ویژن پرو HarmonyOSهوآوی تلویزیون هوشمند هوآوی آنر ویژن آنر ویژن پرو HarmonyOSهوآوی تلویزیون هوشمند هوآوی آنر ویژن آنر ویژن پرو HarmonyOS

هنوز قیمت دقیق و بازه زمانی ورود این دستگاه‌ها به بازار اروپا مشخص نشده و نمی‌دانیم که آیا هر دو نسخه عرضه خواهند شد یا خیر. بر این اساس، مقامات هوآوی یا آنر باید برنامه‌های خود را اعلام کنند.

هوآوی تلویزیون هوشمند هوآوی آنر ویژن آنر ویژن پرو HarmonyOS

 

 
منبع: gsmarena.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45368 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/06/31 تعداد مشاهده: 2962
سافت گذر