کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

منظور از APK چیست و چگونه باید این فایل‌ها را نصب کنیم؟

اگر شما هم از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید، قطعاً تا به امروز کلمه فایل APK را شنیده‌اید. اما واقعاً منظور از فایل‌های APK چیست و چگونه باید آنها را دانلود و نصب کنیم؟ با سافت گذر همراه باشید تا به این سؤالات پاسخ دهیم.

APK اندروید سیستم عامل نرم‌افزار اپلیکیشن

فایل APK چیست؟

Android Package Kit یا APK فرمت فایل‌هایی است که امکان نصب آنها در سیستم عامل اندروید وجود دارد. در واقع وقتی شما یک فایل APK دانلود می‌کنید، در حال بارگذاری اپلیکیشن هستید ولی وقتی برنامه‌های مدنظر خود را فروشگاه‌های نرم‌افزاری دانلود می‌نمایید، اصلاً عبارت مربوطه را نمی‌بینید اما امکان دارد برخی اوقات بخواهید برنامه‌ای را از یک سایت دانلود کنید.

اما چرا باید فایل‌های APK را دانلود و نصب کنیم؟

برخی اوقات، نرم‌افزارها به مناطق جغرافیایی خاصی محدود هستند یا انتشار نسخه‌های جدید آنها زمان‌بر است و اصلاً امکان دارد نرم‌افزاری که می‌خواهید فقط در یک سایت وجود داشته باشد. در چنین مواردی باید خودتان دست‌به‌کار شده و فایل APK را دانلود کنید. البته انجام این کار هم باید با احتیاط کامل انجام شود زیرا ممکن است فایلی که دانلود می‌کنید بدافزار باشد.

چگونگی نصب فایل APK در گوشی اندرویدی

•    نصب فایل APK از طریق مرورگر گوشی

مرورگر اینترنتی خود را باز کرده و نام نرم‌افزاری که می‌خواهید را سرچ کنید و فایل APK آن را بارگذاری نمایید. وقتی فرآیند دانلود به پایان رسید، روی فایل ضربه بزنید و گزینه Yes را برگزینید.

•    نصب فایل APK از طریق رایانه

از طریق مرورگر موجود در رایانه خود دنبال نرم‌افزار مدنظر بگردید. سپس آن را دانلود کنید. در مرحله بعد گوشی را به کامپیوتر وصل نمایید. در این مرحله از شما پرسیده می‌شود که می‌خواهید از گوشی به عنوان دستگاه رسانه‌ای استفاده کنید یا باتری را شارژ نمایید. در اینجا باید گزینه اول را بزنید. بعد، پوشه مربوط به موبایل در رایانه ظاهر خواهد شد که باید فایل APK را در آن کپی کرده و سپس از طریق نرم‌افزار مدیریت فایل گوشی، روی آن ضربه زده و آن را نصب کنید. در مرحله بعد، باید به آدرس تنظیمات (Settings) و سپس امنیت (Security) بروید. در ادامه گزینه اجازه دادن به منابع ناشناخته (Unknown Sources) را روشن کنید. البته در نسخه‌های جدیدتر اندروید این فرآیند کمی متفاوت است.

 

 
منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45372 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/07/01 تعداد مشاهده: 3422
سافت گذر