کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316131 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با محصولات جدید مایکروسافت آشنا شوید

دو روز پیش کنفرانس سرفیس مایکروسافت به پایان رسید و همه شاهد رونمایی از محصولات جدید این شرکت بودند. حالا می‌خواهیم شما را با جدیدترین لپ‌تاپ‌ها، نرم‌افزارها و گوشی‌هایی که کمپانی مالک ویندوز رونمایی کرد، آشنا کنیم. با سافت گذر همراه باشید.

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ ویندوز ویندوز 10 ایکس

سرفیس لپ‌تاپ 3

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ ویندوز ویندوز 10 ایکس

سرفیس لپ‌تاپ 3 دارای دو نمونه 13 اینچی با پردازنده اینتل و 15 اینچی با پردازنده AMD است. مدل اول از دهمین نسل محصولات اینتل و از خانواده Ice Lake بهره می‌برد و 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی دارد. همچنین اگر به حافظه بیشتری نیاز دارید می‌توانید هارد SSD را جایگزین کرده و ظرفیت این رایانه را افزایش دهید. مایکروسافت برای این محصول خود از رنگ‌بندی جدیدی استفاده کرده که به نظر می‌رسد با استقبال خوب مشتریان روبه‌رو شود.

مدل 15 اینچی اما، از پردازنده Ryzen 7 شرکت AMD استفاده کرده و از تکنولوژی شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند تا در یک ساعت ظرفیت باتری از 0 به 80 درصد برسد. ظرفیت رم و حافظه این لپ‌تاپ تفاوتی با مدل 13 اینچی ندارند ولی رنگ‌بندی مخصوص در نظر گرفته شده برای نمونه پیشین برای این دستگاه به کار نرفته است. هر دوی این مدل‌ها دارای پورت USB-C هستند و به ترتیب 999 و 1099 دلار قیمت دارند.

سرفیس پرو 7

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ ویندوز ویندوز 10 ایکس

در این لپ‌تاپ جدید مایکروسافت پردازنده نسل 10 اینتل استفاده شده و کمپانی مالک ویندوز تا کنون 3 نمونه از آن که 4، 8 و 16 گیگابایت رم دارند را تولید کرده در حالی که حافظه داخلی آن به 128، 256 و 512 گیگابایت و حتی 1 ترابایت می‌رسد. کاربران می‌توانند از میان نمونه‌های آن که پردازنده Core i3، Core i5 و Core i7 دارند یکی را برگزینند. سایر امکانات این دستگاه هم عبارتند از: پورت USB Type-C، نسبت بدنه به تصویر 3:2، نمایشگر 12 اینچی از نوع Pixelsense و تکنولوژی شارژ سریع.

سرفیس ایربادز

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ ویندوز ویندوز 10 ایکس

این هدفون‌های بیسیم مایکروسافت با همه دستگاه‌های بلوتوثی همگام‌سازی می‌شوند و از دوام باتری 24 ساعتی و دو میکروفون بهره می‌برند. ضمن اینکه امکان لمس آنها برای کنترل فایل‌های صوتی نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که این هدفون‌ها با نرم‌افزارهای آفیس همگام‌سازی شده‌اند و با قیمت 249 دلار به فروش خواهند رسید.

سرفیس پرو ایکس

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ ویندوز ویندوز 10 ایکس

لپ‌تاپ سرفیس پرو ایکس از پردازنده جدید مایکروسافت که با همکاری کووالکوم تولید شده و ARM SQ1 نام دارد استفاده می‌کند. بر اساس ادعای کمپانی مالک ویندوز، این رایانه سریع‌ترین لپ‌تاپی است که تا کنون تولید شده و از پردازنده کووالکوم بهره می‌برد.

سرفیس پرو ایکس یک نمایشگر 13 اینچی و بدنه‌ای باریک دارد و امکان نوشتن روی آن با قلم مخصوص فراهم شده و از Type Cover هم پشتیبانی می‌کند. ضخامت این رایانه تنها به 5.5 میلی‌متر می‌رسد و وزن آن هم 760 گرم می‌باشد. این محصول مایکروسافت را می‌توان با تکنولوژی شارژ سریع شارژ کرد و ضمن اینکه قابلیت اتصال به شبکه LTE را هم دارد. به علاوه، دوام باتری آن به 13 ساعت می‌رسد. لازم به ذکر است که قیمت این رایانه 999 دلار خواهد بود.

سرفیس نئو

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ ویندوز ویندوز 10 ایکس

سرفیس نئو نخستین دستگاه تاشو مایکروسافت می‌باشد. این محصول از پردازنده شرکت اینتل استفاده می‌کند و در آن نمایشگر 9 اینچی به کار رفته که به یک لولای 360 درجه‌ای متصل شده است. وزن سرفیس نئو تنها 655 گرم و ضخامت هر طرف نمایشگر نیز تنها 5.6 میلی‌متر می‌باشد. بر خلاف سایر دستگاه‌های خط تولید سرفیس، این دستگاه از سیستم عامل جدید ویندوز 10 ایکس بهره می‌برد که مخصوص گوشی‌های تاشو مایکروسافت است.

سرفیس دیو

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ ویندوز ویندوز 10 ایکس

اما جذاب‌ترین قسمت مراسم مایکروسافت، رونمایی از گوشی تاشو اندرویدی بود که قابلیت اجرای نرم‌افزارهای ویندوز استور را هم دارد.

این گوشی دارای نمایشگر 5.6 اینچی (در حالت تا شده) و 8.3 اینچی (در حالت باز شده) است و لولای 360 درجه به شما اجازه می‌دهد آن را به صورت کامل بچرخانید. پردازنده این دستگاه کووالکوم اسنپدراگون 855 است اما مایکروسافت وعده داده سرفیس دیو محصول نهایی‌اش نیست زیرا پس از معرفی اسنپدراگون 865 احتمالاً از آن پردازنده در این گوشی بهره خواهد برد.

ضمن اینکه نرم‌افزار Adobe Fresco که یک نرم‌افزار مخصوص آیپدهای اپل بود حالا به ویندوز نیز آمده تا کاربران بتوانند تصاویر مورد علاقه خود را ویرایش کنند.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45463 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/07/12 تعداد مشاهده: 2857
سافت گذر