کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316135 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نمایش نتایج جستجو مرتبط‌تر با استراتژی جدید گوگل

به گزارش سافت گذر، گوگل امروز طی یک پست وبلاگی خبر داد که روش به نمایش درآوردن نتایج جستجو را در اپلیکیشن Search خود تغییر داده است. سال گذشته، این کمپانی ویژگی BERT را معرفی کرد که با استفاده از آن می‌توانست با بررسی کلمات قبل و بعد، معنای یک عبارت را متوجه شود تا در نهایت با در نظرگیری ترتیب واژگان، نتایج جستجوی بهتری را پیش روی چشمان کاربران قرار دهد.

گوگل موتور جستجو موتور جستجوی گوگل اندروید اپلیکیشن

این‌بار کمپانی مالک اندروید با بروزرسانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مدعی شده که یکی از 10 عبارت انگلیسی سرچ شده در گوگل، توسط این موتور جستجو بهتر فهمیده خواهد شد و به زودی این قابلیت را در سایر زبان‌ها هم پیاده‌سازی خواهد کرد. این شرکت می‌گوید که هر چه عبارات سرچ شده طولانی‌تر باشد، اپلیکیشن نامبرده آنها را بهتر متوجه می‌شود و در سؤالات هم حروف اضافه for (به معنای "برای") و to (به معنای "به") تفاوت زیادی ایجاد خواهند کرد.

گوگل در این‌باره توضیح می‌دهد:«« فرقی نمی‌کند که شما دنبال چه چیزی هستید و یا با چه زبانی صحبت می‌کنید چرا که ما امیدواریم کمتر سراغ کلمات کلیدی جمله مدنظر بروید و خودِ عبارت را جستجو نمایید. ما اعتقاد داریم که حتی با تکنولوژی‌هایی نظیر BERT هم نمی‌توانیم آن‌طور که باید و شاید نتایج جستجوی مرتبط را به نمایش درآوریم. برای مثال، اگر در گوگل سرچ کنید که what state is south of Nebraska (ایالت نبراسکای جنوبی چیست؟)، احتمالاً بهترین پاسخی که دریافت می‌کنید، یک لینک به انجمن South Nebraska (نبراسکای جنوبی) خواهد بود زیرا فهمیدن عبارات سرچ شده همچنان یک چالش بزرگ به شمار می‌رود به همین دلیل ما همواره در حال بهتر کردن این موضوعات هستیم و می‌خواهیم معنای کلمات را واضح‌تر نشان دهیم و اطلاعات مرتبط‌تر را برای شما بیابیم»».

برای اینکه با BERT بیشتر آشنا شوید، به این مثال دقت کنید. شخصی در گوگل می‌نویسد 2019 brazil traveler to USA need a visa (یک مسافر برزیلی که می‌خواهد در سال 2019 به ایالات متحده بیاید، به ویزا نیاز دارد). اگر موتور جستجو بخواهد با روش‌های پیشین خود نتایج را بیابد، صفحاتی را پیدا خواهد کرد که به شهروندان آمریکایی مربوط خواهد شد که می‌خواهند به برزیل بیایند اما با BERT، به حرف اضافه to توجه خاصی می‌شود و گوگل می‌فهمد که باید صفحاتی را پخش کند که به برزیلی‌هایی مربوط می‌گردد که می‌خواهند به آمریکا مسافرت بروند.

گوگل موتور جستجو موتور جستجوی گوگل اندروید اپلیکیشن

در یک مثال دیگر که خودِ گوگل آن را ارائه کرده، در سؤال do estheticians stand a lot at work (آیا آرایشگران مدت زیادی سر پا می‌ایستند) احتمالاً بیشتر به کلمه stand (به معنای ایستادن) توجه می‌شد اما با بهره‌مندی از BERT موتور جستجو متوجه می‌شود که عبارات استفاده شده با شغل نامبرده ارتباط دارند.

گوگل موتور جستجو موتور جستجوی گوگل اندروید اپلیکیشن

در آخرین مثال، پرسش Can you get medicine for someone pharmacy (آیا می‌توانی از داروخانه برای کسی دارو بگیری) مطرح گردید. گوگل اعتراف می‌کند که در گذشته نتایج بعضاً بی‌ارتباطی پیدا می‌کرد اما حالا BERT با توجه به بخش for someone (برای کسی) به این نتیجه می‌رسد که سؤال پرسیده شده نوعی درخواست است.

گوگل موتور جستجو موتور جستجوی گوگل اندروید اپلیکیشن

اکثر کاربران نمی‌توانند متوجه شوند که گوگل از روش جدیدی برای پاسخ دادن به سؤالات استفاده کرده ولی باید دانست که این شرکت همچنان در حال بهبود روش‌های سرچ است تا رضایت کاربران را به دست آورد. به این نکته اشاره کنیم که 15 درصد جستجوهای روزانه، عباراتی هستند که گوگل تا کنون آنها را سرچ نکرده است.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45558 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/08/04 تعداد مشاهده: 2408
سافت گذر