کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316135 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ معرفی شدند

به گزارش سافت گذر، کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ (SDC 2019) روز گذشته برگزار شد و این شرکت دو لپ‌تاپ جدید خود را معرفی کرد. گلکسی بوک یون یک لپ‌تاپ معمولی و گلکسی بوک فلکس لپ‌تاپ 2 در 1 می‌باشد که قابلیت چرخیدن به میزان 360 درجه را دارد. هر دو این دستگاه‌ها دو نمونه 13 و 15 داشته و از نمایشگرهای QLED بهره می‌برند تا کمپانی کره‌ای مدعی باشد برای اولین بار یک رایانه همراه از این پنل‌ها استفاده می‌کند.

سامسونگ لپ‌تاپ سامسونگ گلکسی بوک یون گلکسی بوک فلکس رایانه همراه سامسونگ

صفحه نمایش‌های QLED می‌توانند در زیر نور طبیعی و محیط باز تصاویر را با 600 نیت واحد روشنایی نمایش دهند و بر افزایش دوام باتری و باکیفیت‌تر شدن رنگ‌ها تأثیر بگذارند. سامسونگ ادعا دارد که این لپ‌تاپ‌ها باتری‌های بادوامی دارند زیرا نمایشگرهای آنها کم مصرف هستند.

یک ویژگی جذاب دیگر که به این رایانه‌ها آمده، اضافه شدن قابلیت Wireless PowerSahre می‌باشد تا با استفاده از آن بتوانیم لپ‌تاپ‌ها را روی پدهای شارژر Qi قرار دهیم و به صورت بیسیم باتری آنها را پر کنیم. البته برای بهره‌مندی از این گزینه باید دستگاه‌های مدنظر را روی قاب پشتی بگذاریم و فعلاً نمی‌دانیم توان آن برای انتقال نیرو دقیقاً چه‌قدر است.

در مورد مشخصات فنی بگوییم که هر دوی لپ‌تاپ‌ها از پردازنده نسل 10 اینتل بهره می‌برند. نسخه‌های 13 و 15 اینچی گلکسی بوک فلکس دارای چیپ‌ست Ice Lake تولید شده با فرآیند 10 نانومتری می‌باشند حال آن‌که در گلکسی بوک یون شاهد به کارگیری چیپ‌ست Comet Lake تولید شده با فرآیند 14 نانومتری هستیم.

سامسونگ لپ‌تاپ سامسونگ گلکسی بوک یون گلکسی بوک فلکس رایانه همراه سامسونگ

مشخصات فنی لپ‌تاپ گلکسی بوک فلکس

سامسونگ لپ‌تاپ سامسونگ گلکسی بوک یون گلکسی بوک فلکس رایانه همراه سامسونگسامسونگ لپ‌تاپ سامسونگ گلکسی بوک یون گلکسی بوک فلکس رایانه همراه سامسونگ

سامسونگ لپ‌تاپ سامسونگ گلکسی بوک یون گلکسی بوک فلکس رایانه همراه سامسونگ

این لپ‌تاپ‌ها همچنین تأییدیه پروژه Athena اینتل را دریافت کرده‌اند تا ویژگی‌های اتصال به شبکه‌های مختلف تقویت شود. جدیدترین دستگاه‌های سرفیس مایکروسافت نیز به چنین توانایی‌هایی تجهیز شده‌اند بنابراین وقتی درب لپ‌تاپ گذاشته می‌شود، رایانه به حالت هایبرنیشن نمی‌رود تا بلافاصله با باز شدن، برنامه‌ها اجرا گردند.

نسخه‌های 13 پیکسلی هر لپ‌تاپ دارای کارت گرافیک متصل می‌باشد ولی نسخه‌های 15 اینچی از کارت گرافیک GeForce MX 250 ان‌ویدیا بهره می‌برند. ضمن اینکه رم آنها به 16 گیگابایت و حافظه داخلی آنها به 1 ترابایت SSD می‌رسد. نکته جالب دیگر این است که می‌توان رم و ظرفیت حافظه گلکسی بوک یون را به سبب وجود پورت‌های مختلف افزایش داد.

در گلکسی بوک فلکس سه درگاه USB Type-C وجود دارد که دو عدد از آنها تاندربولت 3 می‌باشد. گلکسی بوک یون اما، به دو پورت USB Type-A تجهیز شده و یک درگاه HDMI هم در آن به چشم می‌خورد. لازم به ذکر است که هر دو محصول سامسونگ دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری و اسلات مموری کارت میکرو SD هستند و با توجه به بهره‌مندی از سنسور اسکنر اثر انگشت، امکان فعالسازی قابلیت Windows Hello ویندوز 10 فراهم است.

سامسونگ در گلکسی بوک فلکس قابلیت نوشتن با قلم اِس را افزوده و کاربران می‌توانند آن را در خودِ لپ‌تاپ قرار دهند. ضمن اینکه، درست مانند نوت 10، این قلم از برخی ویژگی‌های مبتنی بر حرکات هم پشتیبانی می‌کند تا بتوان رایانه را از این طریق کنترل کرد.

سامسونگ لپ‌تاپ سامسونگ گلکسی بوک یون گلکسی بوک فلکس رایانه همراه سامسونگ

مشخصات فنی لپ‌تاپ گلکسی بوک یون

سامسونگ لپ‌تاپ سامسونگ گلکسی بوک یون گلکسی بوک فلکس رایانه همراه سامسونگ

سامسونگ لپ‌تاپ سامسونگ گلکسی بوک یون گلکسی بوک فلکس رایانه همراه سامسونگ

این محصولات کمپانی کره‌ای بیشتر به درد فعالیت‌های تجاری می‌خورند و نه گیمینگ و برنامه‌نویسی. گفتنی است، رزولوشن این نمایشگرها نهایتاً به 1080p فول اچ‌دی می‌رسد.

افراد متقاضی می‌توانند این رایانه‌ها را از ماه دسامبر از بازارهای منتخب خریداری کنند هرچند قیمت دقیق برای نمونه‌های مختلف هنوز مشخص نشده است.

 

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45579 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/08/08 تعداد مشاهده: 2901
اخبار مرتبط
سافت گذر