کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه مخصوص توسعه‌دهندگان iOS 13.3 منتشر شد

به گزارش سافت گذر، اپل نسخه‌های 13.3 iOS و iPadOS و 6.1.1 watchOS مخصوص توسعه‌دهندگان را منتشر کرد. هنوز به صورت رسمی اعلام نشده که این بروزرسانی چه تغییراتی خواهد داشت اما برخی خبرگزاری‌ها بعضی از ویژگی‌های جدید آنها را مشاهده کرده‌اند.

iOS iOS 13 اپل iPadOS watchOS

بر این اساس، حالا یک گزینه به وجود آمده تا دیگر استیکرهای مموجی و انیموجی در کیبورد مربوطه به نمایش درنیایند. به علاوه، قابلیت بعدی با Screen Time در ارتباط است به طوری که والدین از این پس می‌توانند محدودیت‌های ارتباطی را برای برخی از مخاطبان به وجود بیاورند. ضمن اینکه برخی کاربران اعلام کرده‌اند که اپلیکیشن اپل واچ آیکون جدیدی دریافت کرده تا شبیه ساعت‌های هوشمند تازه معرفی شده اپل باشد.

در بعضی خبرگزاری‌ها گفته می‌شد که مشکل چندبرنامگی موجود که در iOS 13.2 وجود داشت، توسط این آپدیت مرتفع شده ولی هنوز به صورت رسمی چیزی در این‌باره نشنیده‌ایم. لازم به ذکر است که دارندگان هدفون‌های Beats Solo Pro می‌گویند این دستگاه‌ها توسط نسخه جدید iOS شناسایی نمی‌شوند.

از زمان عرضه iOS 13 تا کنون، مشکلات نرم‌افزاری متعددی برای کاربران به وجود آمده که علی‌رغم انتشار بروزرسانی‌های مختلف هنوز هم برطرف نشده‌اند بنابراین از آن جایی که معمولاً تا عرضه رسمی iOS 13.3 چند بار ورژن آزمایشی به دست افراد می‌رسد، امیدواریم تا آن‌وقت باگ‌های موجود نیز از بین بروند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45630 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/08/15 تعداد مشاهده: 2405
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر