کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316139 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل واچ سری 6؛ سریع‌تر و مقاومت بیشتر در برابر آب

به گزارش سافت گذر، اپل واچ‌های سری 5 را نمی‌توانیم نمونه موفق‌تر سری 4 بدانیم زیرا مهم‌ترین ویژگی که با خود آورده‌اند، صفحه نمایش همیشه روشن است. اما آن‌طور که از شایعات بر می‌آید، اپل واچ سری 6 قابلیت‌های بیشتری را معرفی خواهند کرد.

اپل واچ اپل واچ سری 6 اپل واچ سری 5 اپل واچ سری 4 ساعت‌های هوشمند

پردازنده قوی‌تر، اتصال بهتر و مقاومت بیشتر در برابر آب

مینگ چی کو، در آخرین تحقیقات خود به این نتیجه رسیده که عملکرد اپل واچ سری 6 بهبود خواهد یافت. البته مشخصات این ساعت‌ها هنوز مشخص نشده ولی احتمال می‌رود شاهد دو تغییر مهم در آنها باشیم.

دو تغییر مهم عبارتند از بهره‌مندی از پردازنده جدید ساخت اپل یعنی S6 و استفاده از مواد پلیمر کریستال مایع برای ساخت بوردها جهت بهبود اتصالات و انتقال بهتر اطلاعات. این تغییرات با مقاومت بیشتر در برابر آب همراه خواهند شد و این یعنی اپل بیشتر روی ورزش‌های آبی نظیر شنا، شیرجه و . . . تمرکز خواهد کرد. اپل واچ‌های سری 5 هم‌اکنون قابلیت مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری را دارند بنابراین این عدد برای سری 6 ممکن است به 100 متر برسد.

اپل واچ اپل واچ سری 6 اپل واچ سری 5 اپل واچ سری 4 ساعت‌های هوشمند

دیگر ویژگی مهمی که انتظار می‌رود در اپل واچ‌های آتی ببینیم، قابلیت اتصال بیسیم بهتر است. در حال حاضر اطلاعات زیادی در دست نداریم ولی مینگ چی کو مدعی شده که سرعت وای‌فای و اینترنت LTE 4G افزایش خواهد یافت. اتصال به شبکه 5G هم تقریباً بعید است هرچند گویا اپل می‌خواهد آیفون 12 و آیفون 12 پرو را مجهز به چنین شیوه ارتباطی کند.

وجود نمایشگر میکروLED در اپل واچ سری 6

به تازگی در مورد ظاهر این ساعت‌ها صحبتی به میان نیامده ولی مینگ چی کو پیش از این گفته بود که کمپانی سازنده احتمالاً دیگر از پنل‌های OLED به کار رفته در اپل واچ سری 4 و 5 بهره نخواهد برد و به جای آن از صفحه نمایش‌های میکروLED استفاده خواهد کرد.

اپل تا کنون این پنل‌ها را در محصولاتش به کار نبرده ولی گفته می‌شود این نمایشگرها در مقایسه با صفحه نمایش‌های OLED کم‌مصرف‌تر هستند زیرا در مواقع لزوم، به معنای واقعی کلمه پیکسل‌ها را خاموش می‌کنند و کنتراست و نهایت روشنایی را به میزان 30 درصد افزایش خواهند داد.

اپل واچ اپل واچ سری 6 اپل واچ سری 5 اپل واچ سری 4 ساعت‌های هوشمند

در نهایت اگر این پنل‌ها با موفقیت روبه‌رو شدند، آیفون‌ها، آیپدها و حتی مک‌بوک‌ها هم از نمایشگرهای میکروLED استفاده خواهند کرد.

رقابت شدیدتر در بازار ساعت‌های هوشمند

علی‌رغم اینکه هنوز یک سال تا معرفی اپل واچ سری 6 باقی مانده ولی به نظر می‌رسد رقابت در این حوزه شدیدتر از چیزی که هست، بشود زیرا سامسونگ در زمینه ساعت‌های هوشمند فوق‌العاده عمل کرده و توانسته به رشد قابل‌توجهی دست یابد و ممکن است با معرفی گلکسی واچ اکتیو 3 این آمار مثبت را ادامه دهد.

محصولات مشابه هوآوی با دوام باتری عالی که دارند توانسته‌اند به موفقیت دست یابند و با توجه به اینکه به تازگی دست‌بند هوشمند جدیدش را معرفی کرده و فروش آنها نیز سیر صعودی داشته، بعید است به این زودی‌ها با افت روبه‌رو گردد.

اپل واچ اپل واچ سری 6 اپل واچ سری 5 اپل واچ سری 4 ساعت‌های هوشمند

و در نهایت گوگل حضور دارد که واقعاً تهدید جدی به شمار می‌رود چرا که اخیراً شرکت فیت‌بیت را خریده و با توجه به تصمیمش برای توسعه سیستم عامل WearOS، می‌خواهد ساعت‌های هوشمند مخصوص به خودش را تولید کند. البته تاریخ دقیق عرضه این ساعت مشخص نشده و همچنین، موفقیت آنها نیز قطعی نمی باشد اما در اینکه بازار ساعت‌های هوشمند روزبه‌روز در مسیر پیشرفت قرار دارد، هیچ شکی نیست.

 

 
منبع: phonearena.com 
 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45663 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/08/21 تعداد مشاهده: 3734
اخبار مرتبط
سافت گذر