کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

باز کردن سایت‌های کم سرعت با ویژگی جدید گوگل کروم

به گزارش سافت گذر، تیم توسعه‌دهنده گوگل کروم روز گذشته یک پست وبلاگی منتشر و اعلام کرد که نسخه‌های آتی این مرورگر تشخیص خواهند داد کدام سایت‌ها سریع و کدام سایت‌ها کند اجرا می‌شوند. سپس با استفاده از نشانه‌های خاصی به کاربران اعلام می‌شود چه‌قدر باید صبر کنند تا سایت مدنظر اجرا گردد. ضمناً، صرف‌نظر از علت آهسته باز شدن سایت، یک نشانگر مخصوص در کنار آن زده خواهد شد. در حال حاضر به نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد سایت‌هایی که با سرعت زیاد اجرا می‌شوند را تشویق کند.

گوگل کروم گوگل کروم مرورگر کروم مرورگر گوگل کروم

گوگل با انتشار تصویری سعی کرده به کاربران نشان دهد که چگونه نشانگر مخصوص یک سایت را پیش روی چشمان آنها قرار می‌دهد. در سمت دیگر، زیر قسمت وارد کردن URL سایت‌هایی که سریع اجرا می‌شوند هم نوار سبز رنگی دیده خواهد شد. این کمپانی تصمیم دارد با این اقدام سایت‌های کند و سریع را شناسایی کرده و با برچسب‌های خاصی آنها را به افراد بشناساند.

گوگل در این‌باره می‌گوید:«« وبگردی سریع همواره یکی از اصول اولیه راه‌اندازی کروم بوده و ما نیز همواره در تلاشیم تا تجربه وبگردی با بیشترین سرعت را در اختیار کاربران قرار دهیم. بر این اساس، ما همه سایت‌هایی که فکر می‌کردیم خیلی سریع اجرا می‌شوند را مشاهده کردیم تا فرآیندی که می‌خواهیم را آزمایش کنیم. ما فکر می‌کنیم که فضای مرورگرمان می‌تواند بهتر از چیزی که هست بشود و قادر خواهد بود کاربران را در مورد سریع یا کند اجرا شدن یک سایت آگاه کند. به علاوه، سعی می‌کنیم به سایت‌هایی که سرعت لود شدن زیادی دارند، جایزه دهیم»».

گوگل کروم گوگل کروم مرورگر کروم مرورگر گوگل کروم

این کمپانی می‌گوید که علاوه بر اضافه کردن نشانگر به بالای یک مرورگر، ممکن است مدت زمان اجرا شدن یک سایت را نیز نشان دهد. این کار می‌تواند به افراد بگوید پیش از بازدید از یک سایت باید چه‌قدر منتظر بمانند.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45675 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/08/22 تعداد مشاهده: 3043
سافت گذر