کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734738596 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316222 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش تولید ایرپادز پرو اپل به خاطر تقاضای زیاد مشتریان

به گزارش سافت گذر، هدفون‌های بیسیم و جدید اپل موسوم به ایرپادز پرو جزو پرفروش‌ترین محصولات این شرکت هستند به همین دلیل او نمی‌تواند پاسخ‌گوی نیاز مشتریان باشد. حالا خبر می‌رسد که این کمپانی آمریکایی با ارسال چند نامه به شرکای خود، از آنها خواسته تولید این هدفون‌ها را افزایش دهند.

ایرپادز پرو اپل هدفون‌های بیسیم اپل هدفون‌های بیسیم اپل ایرپادز پرو

شریک اپل در تولید ایرپادز پرو، Luxshare-ICT نام داشته و دو کارخانه در مین‌لند چین دارد. کمپانی مالک iOS اخیراً از او خواسته تولیدش را دو برابر کرده و ماهانه 2 میلیون هدفون بیسیم را در اختیار او بگذارد. ایرپادز معمولی با قاب شارژر همراه هم توسط کمپانی GoerTek که در ویتنام قرار دارد تولید می‌شود و اتفاقاً این شرکت هم باید تولیدش را افزایش دهد هرچند نیازی نیست تا دو برابر ظرفیت فعلی کار کند.

ایرپادز پرو اپل هدفون‌های بیسیم اپل هدفون‌های بیسیم اپل ایرپادز پرو

هدفون‌های بیسیم اپل، پرفروش‌ترین محصولات این شرکت هستند و تحلیلگران بر این باورند که سالانه بیش از 200 میلیون عدد از آنها به فروش خواهد رسید و انتظار می‌رود تا ابتدای سال 2020 این رقم به 80 میلیون برسد. در ابتدای ماه جاری میلادی نیز بلومبرگ گزارش داد که اپل به خاطر علاقه کاربران به ایرپادز پرو، تا پایان سال 2019 بیش از 60 میلیون عدد از آنها را خواهد فروخت.

در پایان اشاره کنیم که ایرپادز پرو با قیمت 249 دلار به فروش می‌رسند و مدل معمولی نیز به همراه قاب شارژر همراه 199 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45745 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/09/07 تعداد مشاهده: 2097
اخبار مرتبط
سافت گذر