کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اقتصاددانان دنیا و نظارت بیشتر بر فعالیت تجاری شرکت‌های بزرگ

به گزارش سافت گذر، احتمال دارد که به زودی شرکت‌های بزرگ دنیای فناوری اطلاعات مجبور شوند داده‌های فعالیت‌های تجاری و خدماتی مربوط به مشتریان خود را با بانک‌ها به اشتراک بگذارند تا فضای رقابتی از بین نرود.

فیسبوک گوگل آمازون مایکروسافت اپل

پس از اینکه فیسبوک تصمیم گرفت ارز رمز مجازی خود موسوم به لیبرا را عرضه کند، بسیاری از کارشناسان اقتصادی نسبت به آن موضع گرفته و عنوان کردند این اقدام کمپانی آمریکایی باعث بر هم خوردن ثبات مالی بازار می‌شود.

روز یک‌شنبه گزارشی منتشر شد و در آن اقتصاددانان خبر دادند که حضور کمپانی‌های بزرگ دنیای فناوری اطلاعات در سازوکارهای مالی فعالیت بانک‌ها را در این حوزه مختل خواهد کرد.

این نگرانی‌ها در حالی به وجود آمده‌اند که در کشور چین برخی از شرکت‌های فعال تکنولوژی هم‌اکنون فعالیت‌های تجاری خود را آغاز کرده‌اند.

اگر این اتفاق رخ دهد، شرکت‌هایی نظیر فیسبوک، مایکروسافت، آمازون، اپل و . . . که هم‌اکنون پایگاه‌های داده‌ای عظیمی دارند می‌توانند دنیای تجارت را کاملاً در اختیار خود درآورند حال آن‌که کمپانی‌های کوچک‌تر دسترسی به چنین امکانات ندارند.

علی‌رغم اینکه هنوز در این زمینه اتفاقات زیادی به وقوع نپیوسته ولی آمازون، فیسبوک، eBay، Alipay و گوگل به تازگی مجوز انجام فعالیت‌های تجاری در برخی کشورهای اروپایی مانند لیتوانی، ایرلند و لوکزامبورگ را دریافت کرده‌اند.

بانک‌های اروپایی و در دیگر کشورها مجبور شده‌اند داده‌های مشتریان خود را با کمپانی‌های تکنولوژی حاضر در اقتصاد به اشتراک بگذارند تا سرویس‌های پرداخت متنوعی را تشکیل دهند و همین اتفاق نیز ممکن است برای گوگل، آمازون، مایکروسافت و نمونه‌های مشابه رخ دهد.

هیأت مدیره مسئول حفظ ثبات مالی در چین می‌گوید:«« دسترسی کمپانی‌های بزرگ به اطلاعات مشتریان این شائبه را به وجود می‌آورد که امکان دارد آنها این داده‌ها را در اختیار مسئولین قرار داده و سرویس‌های تجاری و مالی را به نفع خود تغییر دهند. البته انجام این کار از یک جهت ممکن است که باعث شود حاضران دنیای کسب و کار به رقابت کردن تشویق شوند. مسئولین هم باید با شرکت‌های بیمه همکاری کنند تا فعالیت‌هایی که ثبات اقتصادی به وجود می‌آورند را گسترش دهند و چندان به شهرت کمپانی فعال توجه نداشته باشند»».

 

 
منبع: gadgetsnow.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45838 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/09/18 تعداد مشاهده: 1923
سافت گذر