کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9159 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رندرهایی از دسته پلی‌استیشن 5 منتشر شد

به گزارش سافت گذر، پس از اینکه انتشار چندین خبر و پتنت در مورد ویژگی‌های احتمالی دسته بازی پلی‌استیشن 5، امروز رندرهای 3D از دسته کنسول بازی محبوب به دستمان رسید.

پلی‌استیشن پلی‌استیشن 5 دسته پلی‌استیشن دسته پلی‌استیشن 5 سونی

بر اساس تصاویری که سایت LetsGoDigital منتشر کرده، گویا پلی‌استیشن می‌خواهد نسل بعدی دسته‌های کنسول خود را بروزتر کند بنابراین صفحه آن لمسی بوده و توانایی‌های آن نسبت به نمونه موجود در DualShock 4 بیشتر خواهد بود. این نمایشگر LCD باعث خواهد شد تا کاربران با انجام بازی‌ها احساس بهتری به دست آورند.

پلی‌استیشن پلی‌استیشن 5 دسته پلی‌استیشن دسته پلی‌استیشن 5 سونی

از نظر شیوه طراحی، تفاوتی میان دسته پلی‌استیشن 5 و دسته پلی‌استیشن 4 وجود ندارد به همین دلیل گیمرها می‌توانند این احتمال را بدهند که امکان استفاده از این دسته‌ها جهت اجرای بازی‌های نسل‌های بعدی پلی‌استیشن نیز وجود دارد. ضمن اینکه به خاطر باتری قابل شارژ موجود از طریق پورت USB-C، باید شاهد رونمایی از دسته‌های مدرن‌تری باشیم.

پلی‌استیشن پلی‌استیشن 5 دسته پلی‌استیشن دسته پلی‌استیشن 5 سونی

به علاوه، گفته می‌شود که برخی ویژگی‌های خاص دسته‌های ایکس‌باکس وان به دسته پلی‌استیشن 5 خواهد آمد که از آن جمله می‌توانیم به قابلیت بازخورد لمسی اشاره کنیم. البته این فناوری به طور تمام و کمال در محصول سونی وجود نخواهد داشت اما بیانگر این است که تولیدکنندگان درصدد اضافه کردن این ویژگی هستند.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45840 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/09/18 تعداد مشاهده: 4364
سافت گذر