کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت در حال تغییر آیکون محصولات و آیکون ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت سال گذشته آیکون‌های جدیدی را برای محبوب‌ترین نرم‌افزارهای آفیس یعنی ورد، پاورپوینت و اکسل منتشر کرد و امروز خبر رسید که تیم‌های طراحی حاضر در این کمپانی در تلاشند تا آیکون بیش از 100 محصول مایکروسافت را تغییر دهند. همه این تصاویر به گونه‌ای طراحی خواهند شد تا از شیوه Fluent Design مایکروسافت پیروی کرده و کارایی برنامه و تعلق آن را به کمپانی مالک ویندوز نشان دهند. لازم به ذکر است که مایکروسافت نمی‌خواهد آیکون‌ها برای کاربران ظاهر نامفهومی داشته باشند بنابراین تغییر چندان زیادی نخواهیم دید.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل ویندوز 10 ایکس

جان فرایدمن، مدیر بخش طراحی مایکروسافت می‌گوید:«« ما برای طراحی آیکون‌ها تحقیقات گسترده‌ای انجام داده‌ایم و نظرات کاربران را از سرتاسر جهان دریافت کردیم تا بهترین شیوه ترسیم تصاویر را کشف کنیم. در نهایت متوجه شدیم که مردم علاقه زیادی به آیکون‌های صاف و رنگ‌های سرد ندارند به همین دلیل سراغ رنگ‌های پویا، گرم و سرزنده رفتیم و سعی کردیم عمق آیکون‌ها را بیشتر کنیم. نتیجه این تحقیقات، روند کلی طراحی تصاویر جدید را برای ما مشخص کرد»».

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل ویندوز 10 ایکسمایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل ویندوز 10 ایکسمایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل ویندوز 10 ایکسمایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل ویندوز 10 ایکسمایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل ویندوز 10 ایکسمایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل ویندوز 10 ایکس

لوگوی جدید ویندوز 10

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل ویندوز 10 ایکس

در این بین به خاطر اینکه بیشتر خبرها در مورد ورد، پاورپوینت و اکسل بودند، یک آیکون مهم نادیده گرفته شد. یکی از تصاویری که منتشر شد، نشان‌دهنده تصویر جدید ویندوز 10 بود. این تغییر را باید بزرگ‌ترین اتفاق در ظاهر لوگوی ویندوز از سال 2015 بدانیم.

سایه‌های مختلف رنگ آبی در لوگوی فعلی ویندوز 10 به نوعی یادآور لوگوی ویندوز 3.0 در سال 1990 می‌باشد.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل ویندوز 10 ایکس   مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل ویندوز 10 ایکس

مایکروسافت در پست رسانه‌ای خود گفت:«« همان‌طور که سعی می‌کنیم تکنولوژی خود را گسترش دهیم و آیکون‌های جدیدی طراحی کنیم که آینده شرکتمان را نشان می‌دهند، سیستم طراحی ما نیز روش‌های تازه‌ای را به کار می‌گیرد که تا کنون از آنها استفاده نکرده است»».

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل ویندوز 10 ایکس

شایعه شده که آیکون جدید ویندوز 10 را همزمان با عرضه نسخه جدید آن و ویندوز 10 ایکس خواهیم دید زیرا بهترین فرصت بهبود تصویر معمولی همان موقع است. در واقع اگر به مطالعات انجام شده در مورد لوگوی جدید ویندوز 10 ایکس نگاه کنیم، شاهد تصویر تازه آن در تسک‌بار خواهیم بود بنابراین احتمالاً در نیمه دوم سال 2020 این آیکون جدید به دست همه کاربران برسد.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45860 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/09/22 تعداد مشاهده: 4488
سافت گذر