کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316168 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کنسول جدید مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس سری ایکس معرفی شد

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت روز گذشته جدیدترین نسل از ایکس‌باکس را معرفی کرد. این کنسول که پیش از این پروژه اسکارلت نامیده می‌شد حالا ایکس‌باکس سری ایکس (Xbox Series X) نام دارد و چهارمین نسل از محصولات این کمپانی برای دنیای بازی می‌باشد و انتظار می‌رود در سال آینده همین موقع بتوان آن را خریداری کرد.

مایکروسافت ایکس‌باکس سری ایکس ایکس‌باکس کنسول کنسول بازی

این کنسول نمونه موفق‌تر ایکس‌باکس وان ایکس و ایکس‌باکس وان بوده و با رونمایی از آن بالأخره مشخص شد که مایکروسافت چگونه آن را طراحی کرده است. ایکس‌باکس سری ایکس ظاهری عمودی داشته و شیوه طراحی کنسول‌های نسل‌های پیشین نیز در آن دیده می‌شود. مایکروسافت می‌گوید که می‌توان این کنسول را به صورت افقی نیز روی زمین یا میز گذاشت.

جلوی شاسی، محل قرار دادن دیسک بازی می‌باشد که به صورت عمودی قابل مشاهده بوده و یک دکمه نیز برای باز کردن درب آن تعبیه شده است. به علاوه، یک پورت USB-A و یک دکمه ناشناخته هم در کنار آن به چشم می‌خورد. لوگوی درخشان ایکس‌باکس در گوشه سمت چپ قرار گرفته و گفته می‌شود دکمه پاور هم می‌باشد.

مایکروسافت ایکس‌باکس سری ایکس ایکس‌باکس کنسول کنسول بازی

در بالای دستگاه یک بریدگی با نورپردازی سبز مشاهده می‌شود که به نظر می‌رسد گرمای ایجاد شده از این قسمت خارج خواهد شد. ظاهراً سیستم خنک‌کننده درونی این کنسول شبیه سیستم موجود در اپل مک پرو 2013 است زیرا در ایکس‌باکس سری ایکس نیز گرما از انتهای کنسول دریافت شده و از بریدگی بالا خارج می‌شود.

در پشت این کنسول برخی موارد ناشناخته به چشم می‌خورد که هنوز دقیقاً نمی‌دانیم چه کارهایی انجام می‌دهند بنابراین احتمالاً مایکروسافت قصد دارد در زمانی معین در مورد آنها صحبت کند.

دسته ایکس‌باکس سری ایکس ظاهراً شبیه دسته ایکس‌باکس وان ایکس می‌باشد ولی شیوه طراحی آن تغییر کرده تا هم نشان داده شود که محصول مایکروسافت است و هم افراد بیشتری بتوانند با آن بازی کنند. در این دسته، یک پد شبیه حرف انگلیسی D و یک دکمه اشتراک‌گذاری موجود در دسته DualShock 4 به چشم می‌خورد تا کاربران بتوانند اسکرین‌شات‌ها را سریع‌تر برای دیگران بفرستند. این دسته همچنین، با کنسول‌های ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان ایکس سازگاری خواهد داشت.

در خودِ کنسول تراشه و پردازنده گرافیکی ساخت AMD به کار رفته و سازه پردازنده آن Zen 2 می‌باشد که مشابه آن در پردازنده‌های سری Ryzen 3000 مشاهده شده بود ولی پردازنده گرافیکی از سازه RDNA که در تراشه‌های Radeon RX 5000 وجود دارد بهره می‌برد. این کنسول جدید یک محل حافظه فلش داخلی دارد تا سرعت اجرای بازی‌ها بیشتر شود.

مایکروسافت ایکس‌باکس سری ایکس ایکس‌باکس کنسول کنسول بازی

مایکروسافت در مورد سرعت ایکس‌باکس سری ایکس ادعاهایی را مطرح و عنوان کرده این کنسول می‌تواند بازی‌ها را با 4 برابر سرعت اجرا نماید بنابراین احتمالاً در هر ثانیه 60 و یا حتی 120 فریم بر ثانیه به نمایش درآمده و کیفیت بازی‌ها نیز به 4K برسد. ضمن اینکه گفته می‌شود که این دستگاه می‌تواند تصاویر را با کیفیت 8K نیز پخش کند هرچند فعلاً این گزینه روی 4K تنظیم شده است.

مهمتر از رزولوشن این است که نرخ بازسازی این کنسول دقیقاً با مانیتوری که بازی در آن به نمایش درمی‌آید هماهنگ خواهد شد بنابراین دیگر شاهد کندی سرعت و تیک‌ها حین اجرای بازی‌ها نخواهید بود. به علاوه، تکنولوژی VRS هم باعث خواهد شد تا تنها در مواقعی که نیاز است GPU فعالیت بیشتری داشته باشد تا عملکرد کنسول بهبود یافته و کیفیت تصاویر کم نشود.

در ایکس‌باکس سری ایکس حالت ALLM وجود دارد تا وقتی کاربران کنسول را از طریق پورت HDMI 2.1 به مانیتور مدنظر وصل می‌کنند به صورت اتوماتیک با کمترین تأخیر بازی‌ها را اجرا نمایند. این گزینه در برخی اوقات حالت گیم نامیده می‌شود. یک حالت DLI نیز برای توسعه‌دهندگان در دسترس قرار گرفته تا از آن بهره گرفته و تأخیر اجرای بازی‌ها را در محصولاتشان کاهش دهند. مایکروسافت ادعا می‌کند که این امکانات باعث می‌شود تا ایکس‌باکس سری ایکس سریع‌ترین کنسول شود. لازم به ذکر است که این ویژگی‌ها که همین حالا نیز در نسل‌های فعلی ایکس‌باکس وجود دارند سبب برتری این کنسول‌ها در مقایسه با PCها می‌باشند.

مایکروسافت ایکس‌باکس سری ایکس ایکس‌باکس کنسول کنسول بازی

مایکروسافت با انتشار ویدیویی یک بازی را با کیفیت 4K اجرا کرد هرچند عرضه یک تریلر به معنای عملکرد دقیق یک کنسول در هنگام اجرای بازی‌ها نیست بنابراین باید تا نمایشگاه E3 سال آینده صبر کنیم و شاهد چگونگی عملکرد ایکس‌باکس سری ایکس باشیم.

جدای از بازی‌ها، مایکروسافت عنوان کرده که گیمرها نیازی نیست سه نسل پیشین ایکس‌باکس را کنار بگذارند زیرا عضو جدید این خانواده با آنها کاملاً هماهنگ بوده و از تکنولوژی اجرای بازی‌ها در حافظه ابری نیز پشتیبانی می‌کند.

مطمئناً در زمان برگزاری نمایشگاه E3 سال 2020 اطلاعات بیشتری در مورد ایکس‌باکس سری ایکس خواهیم گرفت اما حالا همه نگاه‌ها به سمت سونی و نسل بعدی پلی‌استیشن معطوف شده است.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45872 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/09/23 تعداد مشاهده: 2866
سافت گذر