کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316274 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ضعف شدید امنیتی در اسکایپ و کورتانا

به گزارش سافت گذر، سال گذشته و پس از اینکه مشخص شد گوگل، اپل و مایکروسافت به فرامین صوتی ارائه شده توسط افراد مختلف به دستیاران هوشمند گوش می‌دهند، جنجال زیادی به وجود آمد. دلیل این اتفاقات هم آن بود که کاربران نمی‌دانستند پیام‌های صوتی آنها توسط انسان‌ها ذخیره می‌شوند. حالا روزنامه گاردین خبر می‌دهد که در این بین مشکلات بیشتری نیز وجود داشته چرا که امنیت این دستیاران دیجیتالی فقط در حد حرف و حدیث بوده است.

مایکروسافت کورتانا اسکایپ امنیت سایبری حریم شخصی

بر اساس ادعای شرکت طرف قرارداد مایکروسافت که قرار بود صداهای ضبط شده از طریق کورتانا و اسکایپ را گوش دهد تا آنها را بررسی کند، افرادی که مأمور انجام این کار شده بودند از لپ‌تاپ‌هایی استفاده می‌کردند که نه پسورد قدرتمندی داشت و نه نام کاربری مناسبی. عجیب‌تر آن‌که سیستم تأیید دو مرحله‌ای نیز در آنها به کار گرفته نشده بود. به علاوه، تاریخچه ورود و خروج افراد از اسکایپ نیز به صورت فایل‌های متنی از طریق ایمیل به طرف قرارداد ارسال می‌شد و این یعنی امکان خواندن آنها وجود داشت. این شرکت روزانه هزاران فایل صوتی که بعضاً در میان آنها موارد حساس نیز به چشم می‌خورد را بررسی می‌کرد.

در مصاحبه شرکت طرف قرارداد که در گاردین چاپ شده آمده است:«« شاید به نظر مسخره بیاید ولی پس از اینکه در زمینه امنیت رایانه‌ها تخصص پیدا کردیم، مایکروسافت به ما یک آدرس اینترنتی داد تا از طریق آن نام‌های کاربری و پسوردها را ارسال نماید. ما می‌توانستیم همه نوع مکالمات از جمله مواردی که خصوصی بودند را بشنویم»».

با این حال، مایکروسافت اعلام کرده که دیگر نمی‌خواهد با این شرکت همکاری کند و به دنبال یک طرف قرارداد در خارج از چین می‌باشد.

کمپانی مالک ویندوز به گاردین گفت:«« در تابستانی که گذشت، ما با احتیاط تمام فرآیندها و مکالمات ارسال شده توسط کاربرانمان را بررسی کردیم. در نتیجه، قوانین مربوط به حریم شخصی را تغییر دادیم تا شفافیت به وجود بیاید و از آن جایی که انجام این کار را به شرکت‌های امن‌تر واقع در کشورهای کوچک‌تر سپرده‌ایم، به دنبال آن هستیم تا چگونگی مدیریت داده‌های کاربران را به آنها اعلام کنیم»».

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46057 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/10/21 تعداد مشاهده: 1861
سافت گذر