کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316273 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی نرم‌افزار جدید مخصوص قسمت سرچ ویندوز

به گزارش سافت گذر، قسمت سرچ ویندوز در سالیان اخیر ویژگی‌های زیادی دریافت کرده و پیشرفته‌تر شده ولی از طرفی سرعت آن نیز کاهش پیدا کرده است. به همین دلیل، بسیاری از کاربران عنوان کرده‌اند از برخی نرم‌افزارهای متفرقه بهره برده‌اند تا حداقل با سرعت بیشتری به جستجو در ویندوز بپردازند.

مایکروسافت سیستم عامل ویندوز مایکروسافت استور ویندوز 10

حالا خبر رسیده که مایکروسافت یک اپلیکیشن معرفی کرده تا مشکلات مربوط به قسمت جستجو ویندوز کم شوند.

پس از نصب این برنامه و در قسمت استارت، نرم‌افزار Indexer Diagnostics اطلاعات مرتبط با ورودی جستجو را نشان می‌دهد. در صفحه هوم آن، تعداد آیتم‌های وارد شده و در حال انتظار وجود خواهند داشت که به ترتیب استفاده یا شماره ورژن دسته‌بندی شده‌اند.

در نوار کناری، چندین سؤال از پیش تعیین شده وجود دارد که مهم‌ترین آنها عبارتند از: سرچ کار نمی‌کند (Search is not working)، آیا ویندوز فایل مدنظر من را شناخته است؟ (?is my file indexed) و قسمت سرچ چه چیزهایی را شناخته است؟ (?What is being indexed).

با انتخاب سؤال اول، پیشنهاد می‌شود یا سرچ را ری‌استارت کنید و یا گزارش وجود باگ را ارسال نمایید. با سؤال دوم، می‌توانید متوجه شوید آیا قسمت سرچ فایل مدنظر شما را شناخته یا خیر. در نهایت با سؤال سوم، لیستی از آیتم‌های شناخته‌شده و شناخته نشده مشاهده خواهد شد.

برای مشاهده عملکرد اخیر سرچ ویندوز، می‌توانید گزینه performance را بزنید. ضمن اینکه قادر خواهید بود اطلاعاتی نظیر چگونگی پیدا کردن فایل را به دست آورید یا وجود یک باگ را گزارش دهید. گزینه search root هم ریشه‌هایی که با استفاده از آن سرچ انجام می‌شود را نشان خواهد داد.

در پایان اشاره کنیم که نرم‌افزار Indexer Diagnostics از مایکروسافت استور قابل دانلود است.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46074 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/10/23 تعداد مشاهده: 2356
سافت گذر