کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با آپدیت به ویندوز 10 امنیت خود را تضمین کنید

به گزارش سافت گذر، مسئولین و مقامات بلندپایه شرکت‌های مخابرات در کشور انگلستان به مردم هشدار داده‌اند که دیگر از امروز از ویندوز 7 برای انجام کارهای بانکی و ارسال ایمیل استفاده نکنند زیرا مایکروسافت دیگر نمی‌خواهد از این سیستم عامل پشتیبانی نماید.

مایکروسافت سیستم عامل ویندوز ویندوز 7 ویندوز 10

نسخه ویندوز 10 هوم که ابتدایی‌ترین ورژن است، در سایت مایکروسافت با قیمت 139 دلار به فروش می‌رسد. البته کاربران ویندوز 8.1 همچنان می‌توانند از این سیستم عامل بهره ببرند زیرا تا سال 2023 پشتیبانی از آن ادامه خواهد داشت.

یکی از سخنگویان اداره مخابرات انگلستان که در مرکز امنیت سایبری این کشور نیز حضور دارد، می‌گوید:«« سازمان امنیت سایبری به مردم توصیه می‌کند که دستگاه‌های دارای ویندوز 7 خود را به ویندوز 10 آپدیت کنند تا همچنان بروزرسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت کرده و از آنها محافظت شود. کسانی که پس از ضرب‌الاجل تعیین شده همچنان از ویندوز 7 بهره می‌برند، بهتر است هر چه زودتر داده‌ها و اطلاعات حساس خود را به دستگاه‌های پشتیبانی شده منتقل نمایند و از ویندوز 7 برای وارد شدن به حساب بانکی و ارسال ایمیل استفاده نکنند»».

درست مانند ویندوز ایکس‌پی، ویندوز 7 هم در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار بود. این سیستم عامل پس از حضور ناموفق ویندوز ویستا که مشکلات زیادی داشت، عرضه شد. مایکروسافت در چند سال گذشته طرح‌های مختلفی را اجرا کرده تا کاربران ویندوزهای 7 و 8.1 به ویندوز 10 آپدیت شوند ولی هنوز هم تقریباً 400 میلیون نفر این کار را انجام نداده‌اند بنابراین باید دید این افراد از فردا چه کار خواهند کرد.

اگرچه انتظار می‌رود که رایانه‌های دارای ویندوز 7 بتوانند ویندوز 10 را بدون مشکل اجرا کنند ولی چنان‌چه باز هم درایورها ناسازگار بودند، می‌توانید سراغ یکی از نسخه‌های سیستم عامل لینوکس بروید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46084 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/10/24 تعداد مشاهده: 1888
سافت گذر