کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316219 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه‌های فیسبوک در مورد واتس‌اپ تغییر کرد

به گزارش سافت گذر، در سال 2018 خبر رسید که فیسبوک می‌خواهد در بخش وضعیت (Status) واتس‌اپ تبلیغات پخش کند تا بتواند از این سرویس نیز درآمد کسب نماید. این در حالی بود که پیش از قرار گرفتن زیرمجموعه فیسبوک، واتس‌اپ سالانه 0.99 دلار از کاربران دریافت می‌کرد تا آنها بتوانند از این شبکه اجتماعی استفاده کنند اما فیسبوک تصمیم گرفت این برنامه را لغو کرده و در بخش وضعیت تبلیغات پخش کند؛ تصمیمی که ظاهراً به مذاق کاربران خوش نیامده است.

واتس‌اپ فیسبوک شبکه اجتماعی نرم‌افزار اپلیکیشن

اگر شما هم چندان موافق پخش تبلیغات در واتس‌اپ نبودید، بد نیست بدانید که فیسبوک در چند ماه گذشته تیم تولید محتوای تبلیغاتی برای واتس‌اپ را منحل و پروژه‌هایی که آنها انجام داده‌اند را نیز حذف کرده است.

البته گفته می‌شود برنامه پخش تبلیغات در واتس‌اپ همچنان به قوت خودش باقی است اما کسی نمی‌داند دقیقاً کی این اتفاق رخ خواهد داد و همچنین مشخص نیست چرا برنامه‌های فعلی لغو شده‌اند.

لازم به ذکر است که کاربران تنها از تصمیم فیسبوک برای واتس‌اپ ناراحت نبودند بلکه مدیران این شبکه اجتماعی یعنی برایان اکتون و یان کووم هر کدام به ترتیب در سال‌های 2017 و 2018 این شرکت را ترک کردند. حتی خبر می‌رسد که کووم به این دلیل از تیم واتس‌اپ کنار رفته که شنیده فیسبوک می‌خواهد از داده‌های شخصی افراد استفاده کرده تا تبلیغات پخش کند.

از آن زمان تا کنون، فیسبوک مرتباً در مورد حریم شخصی صحبت کرده بنابراین شاید راهکار مناسب‌تری برای کسب درآمد از واتس‌اپ پیدا کرده است.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46102 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/10/27 تعداد مشاهده: 2469
سافت گذر