کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316153 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی طراحی نمودار به نرم‌افزار ماشین‌حساب ویندوز 10 می‌آید

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت سال گذشته خبر داد که اپلیکیشن ماشین‌حساب ویندوز 10 یک نرم‌افزار منبع باز خواهد بود و از همان زمان به بعد نیز تصمیم گرفت روی ویژگی طراحی نمودار در آن کار کند. حالا به نظر می‌رسد قابلیت مذکور آماده انتشار شده است.

مایکروسافت ماشین‌حساب ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل

کمپانی مالک ویندوز در رویدادی که امروز برگزار کرد، به دانش‌آموزان این مژده را داد که در فصل تابستان و در بازه زمانی که مدارس تعطیل هستند، قابلیت طراحی نمودار را به اپلیکیشن ماشین‌حساب ویندوز خواهد آورد تا روش جدیدی برای رسم معادلات در اختیار داشته باشند. این ویژگی قرار است نشان دهد که چگونه مسائل ریاضی حل می‌شوند و علی‌رغم اینکه کارایی زیادی برای دانش‌آموزان و محصلان دارد اما می‌توان آن را در فصل امتحانات و هنگام انجام دادن تکالیف غیرفعال کرد.

در حال حاضر کاربران نسخه آزمایشی ویندوز می‌توانند در آخرین نسخه ماشین‌حساب به قابلیت گفته شده دسترسی داشته باشند و انتظار می‌رود در ماه‌های آتی افراد استفاده‌کننده از آن افزایش یابند.

مایکروسافت ماشین‌حساب ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل

در کنار اخبار جدید برای ماشین‌حساب، مایکروسافت خبر داد که ابزارهای رسم معادلات با استفاده از نمادهای مخصوص را به نرم‌افزار وان‌نوت ویندوز 10 هم آورده است. همچنین، گزینه Math Assistant نیز به زودی به نسخه iOS اپلیکیشن نامبرده اضافه می‌شود تا افراد بتوانند طریقه گام به گام حل معادلات را مشاهده کنند. در آینده هم امکان رسم معادلات به وجود خواهد آمد. در نهایت، دانش‌آموزان می‌توانند وان‌نوت را به Microsoft Translator وصل نمایند تا ترجمه متون مختلف را به صورت همزمان دریافت کنند.

بخش OneNote Class Notebooks حتی قرار است به ویژگی‌های بیشتری تجهیز شود تا دانش‌آموزان بتوانند صفحات یک فایل را به صورت یک‌جا پاک کنند. در وان‌نوت برای وب هم امکان ذخیره یک کپی از یک فایل فراهم شده و ابتدا نیز کاربران آفیس 365 می‌توانند از آن استفاده نمایند. ضمن اینکه معلمان این امکان را دارند تا از یک فایل غیر آموزشی به دانش‌آموزان مطلب ارسال کنند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46103 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/10/27 تعداد مشاهده: 2197
سافت گذر