کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316140 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی ماه نوامبر 2019 ویندوز 10 رسماً عرضه شد

به گزارش سافت گذر، بروزرسانی ماه نوامبر 2019 ویندوز 10 که چند ماهی می‌شود به دست آزمایش‌کنندگان رسیده، حالا از امروز در دسترس همه کاربران این سیستم عامل قرار گرفته است. مایکروسافت در صفحه مربوطه در سایت خود نوشته هر کسی که از نسخه‌های مختلف ویندوز 10 استفاده می‌کند، می‌تواند با کلیک کردن روی گزینه Check for Updates از بخش Windows Update تنظیمات، این بروزرسانی را مشاهده نماید. این یعنی تمامی محدودیت‌های پیشین از بین رفته‌اند زیرا امکان دانلود آن برای همگان به وجود آمده است.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت سیستم عامل آپدیت ویندوز 10

علاوه بر عرضه عمومی، این بروزرسانی به صورت خودکار برای رایانه‌های دارای نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز 10 به خصوص ورژن 1809 منتشر شده زیرا تا چند ماه دیگر قرار است پشتیبانی از آن پایان یابد. البته با توجه به تصمیم مایکروسافت، آپدیت‌های حجیم به صورت خودکار نصب نخواهند شد مگر اینکه نسخه‌ای که در رایانه در حال اجراست، به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود. لازم به ذکر است که مایکروسافت اخیراً برخی کامپیوترها را به صورت خودکار آپدیت کرده اما گویا قصد دارد این کار را با دستگاه‌های بیشتری انجام دهد.

آپدیت ماه نوامبر سال 2019 ویندوز 10 کم‌حجم‌ترین بروزرسانی این سیستم عامل به شمار می‌رود و در واقع اکثر ویژگی‌های موجود در بروزرسانی پیشین را شامل می‌شود و تنها تفاوت‌های آن شماره ساخت و برخی قابلیت‌های بسیار جزئی می‌باشد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46131 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/02 تعداد مشاهده: 2087
سافت گذر