کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه سه اپلیکیشن توسط گوگل برای کاهش اعتیاد به گوشی + ویدیو

به گزارش سافت گذر، علی‌رغم وجود حرف و حدیث‌های بسیار، ویژگی Digital Wellbeing گوگل همچنان یکی از پرطرفدارترین قابلیت‌های اندروید است تا شرکت سازنده این سیستم عامل نشان دهد اگر بخواهد ویژگی را به این پلتفرم اضافه کند، می‌تواند.

گوگل اپلیکیشن نرم‌افزار اندروید سیستم عامل

در واقع گوگل Digital Wellbeing را در اختیار کاربران قرار داد تا از استفاده از بیش از حد از گوشی‌ها جلوگیری نماید. حالا برای تنوع بیشتر، چند اپلیکیشن دیگر را نیز برای همین منظور منتشر کرده است.

اولین نرم‌افزار این مجموعه Envelope است که باعث می‌شود گوشی هوشمند و مدرن شما با استفاده از برخی تغییرات به یک موبایل قدیمی و دکمه‌ای تبدیل شود.

به منظور اینکه بتوان از اپلیکیشن نامبرده استفاده کرد، باید با یک قطعه کاغذ چیزی شبیه پاکت نامه چاپ شود و فقط قسمت‌های سنسور اسکنر اثر انگشت و دوربین پوشانده نشود. سپس وقتی گوشی خود را درون آن می‌گذارید، تنها قادر خواهید بود از آن تنها برای برقراری تماس‌ها یا پاسخ دادن به آنها، عکسبرداری یا فیلمبرداری بهره ببرید. این ایده برای اینکه باعث می‌شود حتی برای چند ساعت هم که شده تکنولوژی‌های مدرن را کنار بگذاریم، بسیار جذاب خواهد بود. البته Envelope فعلاً برای دارندگان گوشی‌های پیکسل 3a گوگل کارایی دارد و مشخص نیست چه زمانی به دیگر موبایل‌های اندرویدی می‌رسد.

گوگل اپلیکیشن نرم‌افزار اندروید سیستم عاملگوگل اپلیکیشن نرم‌افزار اندروید سیستم عامل

گوگل اپلیکیشن نرم‌افزار اندروید سیستم عاملگوگل اپلیکیشن نرم‌افزار اندروید سیستم عامل

Activity Bubbles و Screen Stopwatch دو برنامه دیگر هستند که فقط مدت زمان استفاده از گوشی را مشخص می‌کنند. با به کارگیری مورد دوم، یک شمارنده بسیار بزرگ در نمایشگر ظاهر می‌شود که تا وقتی صفحه نمایش روشن است، فعال خواهد بود. اپلیکیشن دیگر هم کارکرد مشابهی دارد و فقط هر بار که قفل گوشی را باز می‌کنید، یک حباب می‌سازد. سپس این حباب شروع به بزرگ شدن می‌کند تا اینکه دوباره گوشی را قفل کنید. در پایان هر روز، هر حباب به صورت یک تصویر پس‌زمینه به نمایش درمی‌آید و گزارشی از کارکرد روزانه شما می‌دهد.

گوگل اپلیکیشن نرم‌افزار اندروید سیستم عاملگوگل اپلیکیشن نرم‌افزار اندروید سیستم عامل

گوگل اپلیکیشن نرم‌افزار اندروید سیستم عاملگوگل اپلیکیشن نرم‌افزار اندروید سیستم عامل

امکان دانلود هر سه اپلیکیشن از پلی استور وجود دارد ولی همان‌طور که گفتیم، Envelope فعلاً مخصوص گوشی پیکسل 3a می‌باشد. به این نکته نیز اشاره کنیم که می‌توانید بدون ساخت پاکت نامه خاص هم از برنامه مربوطه استفاده کنید ولی طبیعتاً آن‌طور که انتظار می‌رود، کار نخواهد کرد.

 
منبع: gsmarena.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46133 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/02 تعداد مشاهده: 2458
سافت گذر