کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316161 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل اسیستنت به نسخه آزمایشی گوگل کروم اندروید آمد

به گزارش سافت گذر، بیش از یک هفته پیش خبر رسید که قرار است گوگل اسیستنت به نسخه آزمایشی کروم بیاید. حالا گویا این موضوع شکل واقعیت به خود گرفته و کاربران این مرورگر توانسته‌اند از آن استفاده کنند.

گوگل گوگل اسیستنت دستیار صوتی گوگل دستیار هوشمند گوگل گوگل کروم

بر این اساس، آن دسته از افرادی که نسخه آزمایشی کروم یا اصطلاحاً کروم قناری را در گوشی اندرویدی خود نصب کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به آدرس chrome://flags کلمه Assistant را سرچ کرده و یک کد به نام Omnibox Assistant Voice ظاهر خواهد شد که باید آن را فعال کنند. در نهایت مرورگر باید ری‌استارت شود تا ویژگی مذکور فعال گردد.

گوگل گوگل اسیستنت دستیار صوتی گوگل دستیار هوشمند گوگل گوگل کروم

با اضافه شدن گوگل اسیستنت، دیگر خبری از آیکون میکروفون سرچ صوتی در گوگل نخواهد بود و این یعنی دستیار هوشمند تمامی فرامین صوتی را اجرا خواهد کرد.

گوگل از مدت‌ها قبل تصمیم داشت که آیکون سرچ صوتی را با آیکون اسیستنت جایگزین کند به طوری که سال گذشته این کمپانی آمریکایی در اپلیکیشن گوگل این کار را انجام داد. همچنین، گوگل پارسال دستیار صوتی‌اش را به لانچر پیکسل آورد.

گوگل اسیستنت در کروم فعلاً در مرحله آزمایشی قرار دارد بنابراین ممکن است برخی از گزینه‌های آن درست کار نکنند اما اگر همچنان علاقه دارید تا از آن بهره ببرید، باید کروم قناری را در گوشی خود دانلود و نصب نمایید.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46168 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/06 تعداد مشاهده: 1196
سافت گذر