کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اقدام سگا به منظور حفاظت از محیط‌ زیست

به گزارش سافت گذر، شرکت بازی‌سازی سگا (SEGA) در اروپا اعلام کرد می‌خواهد پکیج‌های بازی‌های رایانه‌ای آتی را به گونه‌ای تولید کند که ماندگاری بیشتری داشته و قابل بازیافت هستند.

سگا بازی SEGA کنسول بازی

البته این اقدام برای اولین بار نیست که رخ می‌دهد چرا که این شرکت در سپتامبر 2019 اعلام کرد بازی Football Manager 2020 دارای پکیجی خواهد بود که با محیط‌ زیست سازگاری کامل دارد.

به هر حال، اولین بازی که دارای چنین بسته‌بندی خواهد بود، Total War: Rome 2 می‌باشد که قرار است در تاریخ 6 فوریه معرفی شود.

سگا در این‌باره می‌گوید:«« ما خرسندیم که می‌توانیم گزارش دهیم تمامی بازی‌های رایانه‌ای آتی که تولید می‌کنیم، دارای بسته‌بندی قابل بازیافت هستند. بازی Total War: Rome 2 نشان‌دهنده عزم جدی ما برای حفاظت از محیط‌ زیست می‌باشد»».

آن‌طور که در یک نشست مطبوعاتی اعلام شد، بسته‌بندی این بازی از مواد کاملاً بازیافتی و قابل بازیافت تولید شده و دفترچه راهنمای آن نیز همین‌گونه خواهد بود. برای پرینت کردن از جوهرهای گیاهی و آب استفاده شده هرچند فرآیند بازیافت دیسک بازی کمی پیچیده است زیرا باید متخصصان آن را انجام دهند. پوشش محافظت روی دیسک را مواد فشرده که کاملاً قابل بازیافت بوده و از جنس پلی‌اتیلن می‌باشند، تشکیل شده‌اند.

مایلس یاکوبسون، یکی از مدیران سگا می‌گوید:«« بسته‌بندی سبک‌تر یعنی اینکه هزینه‌های مربوط به سوخت کمتر خواهد بود و اگرچه این اقدام باعث می‌شود شرکت ما مجبور به پرداخت هزینه‌های بیشتری گردد ولی ارزشش را خواهد داشت زیرا سیاره‌ای که در آن زندگی می‌کنیم محیط امن‌تری خواهد بود»».

گری دیل، مدیر سگا در اروپا گفت:«« این اقدام تعهد سگا برای کاهش آلودگی‌های پلاستیکی و تلاش‌های ما برای اجرایی کردن برنامه‌های حفاظت از محیط‌ زیست را نشان می‌دهد. تخمین زده‌ایم که با تولید بازی Football Manager 2020 با بسته‌های قابل بازیافت، 20 تن پلاستیک کمتری تولید خواهیم کرد بنابراین صورت دادن چنین کاری در همه محصولاتمان در نهایت منجر به کاهش تولید پلاستیک خواهد شد. با استناد به گفته‌های مایلس در سپتامبر 2019، همه شرکت‌ها می‌توانند با تولید محصولات مختلف نظیر دیسک بازی، فیلم و موسیقی با مواد بازیافتی، سهم بسزایی در کاهش پلاستیک داشته و در سال‌های آتی آلودگی کمتری تولید کنند»».

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46234 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/14 تعداد مشاهده: 2031
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر