کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316461 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی جدید نسخه بتا اندروید Messages در RCS مشخص شد

به گزارش سافت گذر، باید RCS را نسل آتی یا جایگزین پیامک (SMS) بدانیم. گوگل تا امروز تلاش زیادی کرده تا کاربران را به استفاده از RCS ترغیب کند اما به خاطر وجود رقبایی همچون واتس اپ، فیسبوک مسنجر، تلگرام و . . . توفیق نداشته است. البته اگرچه این شیوه پیام رسانی مخصوص اندروید می باشد اما هنوز ویژگی های زیادی در آن وجود ندارد.

اندروید Android Messages گوگل RCS پیامک

با این حال، به نظر می رسد محدودیت ها یکی پس از دیگری در حال از بین رفتن هستند چرا که گفته می شود در جدیدترین نسخه بتا اندروید Messages می توان به پیام ها واکنش نشان داد و روی تصاویر مختلف نقاشی کشید. گوگل تا کنون برنامه های پیام رسان زیادی را منتشر کرده ولی هیچ کدام از آنها با استقبال روبه رو نشده اند به همین دلیل این بار اکثر تمرکزش را روی RCS گذاشته است.

جین مانچان وانگ، مهندس نرم افزار شناخته شده می گوید:«« گوگل می خواهد ویژگی واکنش نشان دادن به پیام ها را به RCS بیاورد. این قابلیت اصلاً شبیه نمونه موجود در فیسبوک مسنجر نیست»».

اندروید Android Messages گوگل RCS پیامکاندروید Android Messages گوگل RCS پیامکاندروید Android Messages گوگل RCS پیامک

واکنش هایی که می توان به پیام ها نشان داد بیشتر با اموجی های شبیه چهره افراد انجام می شود. به علاوه، چندین انیمیشن نیز در اختیار قرار گرفته اند تا بتوان از آنها برای نشان دادن واکنش به پیام ها بهره برد. همچون سایر برنامه های پیام رسان، کاربران باید انگشت خود را برای مدت کوتاهی روی پیام نگه دارند. البته منابع خبری مدعی شده اند که این ویژگی هنوز رسماً در دسترس قرار نگرفته است.

در مورد ویژگی نقاشی کشیدن روی تصاویر نیز بگوییم که همچون نرم افزار Google Duo می توان از ابزارهای مختلفی بهره برد.

در کنار قابلیت های گفته شده، یک قسمت جستجو شناور نیز مانند جیمیل و گوگل فوتوز به اندروید Messages اضافه شده است. این شیوه طراحی جدید باعث می شود تا ظاهر برنامه پیام رسان اندروید شبیه سایر نرم افزارهای ساخته شده توسط گوگل باشد.

از آن جایی که این تغییرات در مرحله آزمایشی به سر می برند، مشخص نیست چه زمانی به نسخه رسمی اپلیکیشن می آیند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46308 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/25 تعداد مشاهده: 2511
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر