کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316218 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خطر امنیتی در کمین بیش از 1 میلیارد کاربر سیستم عامل اندروید

به گزارش سافت گذر، تحقیقات نشان داده اند تا زمانی که افراد هدف یک حمله سایبری قرار نمی گیرند، نسبت به امنیت دستگاه های دیجیتالی خود اهتمام نمی ورزند.

اندروید سیستم عامل گوگل امنیت سایبری بدافزار

بر اساس ادعای شرکت انگلیسی Which? که در زمینه امنیت سایبری فعالیت می کند، از هر 5 گوشی فعال اندرویدی 2 عدد در معرض خطر قرار دارد که با توجه به آمار رسمی تعداد کاربران این سیستم عامل، تخمین زده می شود که بیش از 1 میلیارد موبایل اندرویدی در خطر هستند.

جهت ارائه آمار در این تحقیق، شماره نسخه اندروید مرجع اصلی بوده چرا که گوگل برای نسخه های 7.0 یا جدیدتر این سیستم عامل فایل برطرف کننده مشکلات امنیتی می فرستد. این یعنی 42.1 درصد تلفن های همراه بروزرسانی های امنیتی را دریافت نمی کنند. لازم به ذکر است که از میان 2.5 میلیارد کاربر اندرویدی، 1 میلیارد و 110 میلیون نفر از نسخه های قدیمی این پلتفرم استفاده می نمایند.

در پروژه انجام شده توسط Which? و شرکت AV-Comparatives که در مورد آنتی ویروس ها تحقیق می کند، تقریباً امکان هک کردن همه گوشی های آزمایش شده با استفاده از بدافزارهای Bluefrag و Joker وجود داشت.

در این بین، گوگل هم دو نوآوری در زمینه ارتقای امنیت اندروید داشته که عبارتند از پروژه های Treble و Mainline. این دو سیستم ابداع شده بسیاری از ضعف های امنیتی که حتی کاربران از وجود آنها خبر ندارند را از بین می برند. با این حال، این باگ ها مخصوص نسخه های 8، 9 و 10 اندروید می باشند و شامل کاربران نسخه های قدیمی تر نمی شوند.

اندروید سیستم عامل گوگل امنیت سایبری بدافزار

چند توصیه برای ارتقای امنیت گوشی های اندرویدی

 

•    نسبت به محتواهایی که دانلود می کنید حساسیت به خرج دهید
امروزه دانلود فایل های مختلف از منابع غیررسمی و غیرقابل اعتماد مهمترین ریسک برای گوشی های اندرویدی است. در این بین، فیلترهای متنوعی که گوگل و سایر شرکت ها تدارک دیده اند کافی به نظر نمی رسند بنابراین خودِ افراد باید به این موضوع توجه کنند. به علاوه، نسخه های رایگان برنامه هایی که معمولاً پولی هستند، هیچ گاه امن نخواهند بود.

 

•    نسبت به سایت هایی که مشاهده می کنید حساسیت به خرج دهید
بسیاری از حملات سایبری با ارسال یک ایمیل خرابکارانه به وقوع می پیوندند و معمولاً وقتی اتفاق می افتند که کاربران از یک صفحه اینترنتی که شبیه سایت اصلی می باشد بازدید می کنند.

 

•    از ذخیره اطلاعات شخصی در گوشی که آخرین بروزرسانی امنیتی آن مربوط به دو سال پیش یا بیشتر بوده، جدا اجتناب کنید
به هیچ عنوان داده های شخصی که از آنها استفاده نمی کنید را در گوشی خود نگه ندارید و اطلاعات حساب بانکی را نیز در موبایل ذخیره نکنید.

 

•    از داده های خود بکاپ بگیرید
هکرها معمولاً می توانند با استفاده از باج افزارها به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کنند بنابراین باید از داده ها به صورت مداوم بکاپ تهیه کنید.

 

•    از آنتی ویروس قابل اعتماد استفاده کنید
علی رغم اینکه قانون کلی آن است که نباید آنتی ویروس خاصی روی گوشی نصب کنید ولی در دستگاه هایی که قدیمی شده اند، انجام این کار خالی از لطف نیست.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46463 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/12/19 تعداد مشاهده: 2293
سافت گذر