کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دستیار هوشمند جدید هواوی معرفی شد

به گزارش سافت گذر، هواوی روز گذشته دستیار هوشمند جدیدش به نام سلیا (Celia) را معرفی کرد تا رقیب تازه ای برای گوگل اسیستنت و سیری اپل ظهور کرده باشد. سلیا از قطعات مختلف گوشی برای بهبود رابط کاربری بهره برده و از سیستم نرم افزاری ساخته شده توسط هواوی استفاده می کند.

هواوی سلیا دستیار هوشمند هواوی Celia دستیار دیجیتالی هواوی

کاربران می توانند با فرمان صوتی Hey Celia این دستیار دیجیتالی را فعال کنند و از او بخواهند با شخصی تماس بگیرد، ساعت هشدار تنظیم کند و یا اعلانات را بخواند. به علاوه، سلیا قادر است تا اشیا موجود در تصاویر را شناسایی کرده و محل فروش آنها را اعلام نماید.

با کمک سلیا می توان رویدادهای مهم را تقویم ثبت کرد و یا به مخاطبان زنگ زد و از طریق دوربین گوشی میزان کالری بدن افراد را محاسبه نمود. همچنین، امکان خواستن از سلیا برای اجرا کردن فایل های موسیقی یا خرید اشیا مختلف نیز وجود دارد.

در گذشته گوشی های هواوی از هوش مصنوعی برای شناسایی اشیا بهره می بردند ولی حالا با استفاده از سلیا می توان این ویژگی را با فرمان صوتی فعال کرد. لازم به ذکر است که سلیا به برخی از امکانات گوشی های هواوی دسترسی خواهد داشت.

عرضه سلیا به گوشی های هواوی خارج از چین از طریق یک بروزرسانی انجام خواهد شد. البته باید به خاطر داشت که معرفی این دستیار هوشمند در کشورهای غربی مختص دستگاه های سری پی 40 نخواهد بود و به سایر مدل ها نیز خواهد آمد هرچند کمپانی سازنده هنوز تاریخ دقیقی اعلام نکرده است.

هواوی سلیا دستیار هوشمند هواوی Celia دستیار دیجیتالی هواوی

هواوی در این باره می گوید:«« فرامین صوتی شنیده شده در قسمت امنی از گوشی ذخیره خواهند شد. ضمن اینکه سلیا توانسته مجوزهای لازم از اداره حفاظت از حریم شخصی کاربران اروپایی را دریافت کند»».

در پایان اشاره کنیم که همراه با سلیا، هواوی از نسخه 10.1 رابط کاربری EMUI نیز رونمایی و همراه با آن ویژگی های مربوط به گزینه صفحه نمایش همیشه روشن و تصاویر پس زمینه را عرضه کرد.

 

 
منبع: gizchina.com 
 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46573 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/08 تعداد مشاهده: 2317
سافت گذر