کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316116 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

محافظت از کلمات عبور ذخیره شده در نسخه 76 موزیلا فایرفاکس

به گزارش سافت گذر، موزیلا با عرضه نسخه 76 مرورگر فایرفاکس در ماه های آتی سال 2020 از پسوردهای ذخیره شده کاربران محافظت خواهد کرد. البته ویژگی که قرار است چنین کاری انجام دهد، همین حالا در نسخه آزمایشی فایرفاکس وجود دارد ولی اکثر کاربران زمانی می توانند از آن استفاده کنند که به نسخه پایدار این مرورگر بیاید. از آن جایی که بسیاری از افراد از مرورگرها برای دستیابی حساب های بانکی خود بهره می برند، انجام چنین کاری از سوی موزیلا منطقی به نظر می رسد.

موزیلا فایرفاکس موزیلا فایرفاکس مرورگر مرورگر موزیلا فایرفاکس

در حال حاضر اگر رایانه کسی رمز نداشته باشد، شخص دیگری با مراجعه به منوی همبرگری شکل فایرفاکس (سه خط روی هم) و سپس بخش Login and Passwords می تواند تمامی کلمات عبور و اسامی کاربری را مشاهده کند. البته اگرچه امکان تنظیم پسورد وجود دارد ولی خیلی از افراد این کار را انجام نمی دهند.

این ویژگی جدید در نسخه های ویندوزی و macOS فایرفاکس در دسترس خواهد بود. بهترین کار آن است که یا برای فایرفاکس پسورد گذاشته شود و یا برای سیستم عامل. افرادی که می خواهند از روش های بیومتریکی برای بازگشایی قفل ها استفاده کنند نیز می توانند. متأسفانه کاربران پلتفرم لینوکس هنوز امکان بهره مندی از این ویژگی را ندارند و مشخص نیست چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد.

در پایان اشاره کنیم که بلافاصله وقتی پسورد سیستم عامل را وارد کردید، 5 دقیقه زمان خواهید داشت تا به اطلاعات مربوط به ورود به حساب کاربری دسترسی داشته باشید در غیر این صورت باید بار دیگر هویتتان را به رایانه بشناسانید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46574 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/08 تعداد مشاهده: 1972
سافت گذر