کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آمار فروش لپ تاپ و رایانه های همراه در سه ماهه اول سال 2020

به گزارش سافت گذر، به خاطر شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کالاها به یک باره اهمیت پیدا کردند. یکی از این موارد، لپ تاپ ها و تبلت ها بودند چرا که به خاطر کوچک بودن صفحه نمایش گوشی های هوشمند و به دلیل تعطیلی بسیاری از مراکز اداری و تحصیلی، افراد زیادی یا در خانه مشغول به کار شده اند و یا از راه دور و به صورت مجازی فعالیت های آموزشی خود را انجام داده اند. به همین دلیل، بر اساس آمار به دست آمده، اگرچه تقاضاها برای خرید لپ تاپ افزایش پیدا کرده ولی نسبت به آمار سال گذشته فروش آنها به میزان 8 درصد کاهش یافته است.

اپل مک بوک لپ تاپ رایانه همراه Dell

بنا به دلایلی که گفتیم، افراد زیادی متقاضی خرید لپ تاپ شده اند اما این افزایش تقاضا مشکلاتی را برای شرکت های سازنده به وجود آورده زیرا آنها نتوانستند به نیاز مشتریانشان پاسخ دهند و همین باعث شده تا فروش لپ تاپ و کامپیوتر سیر نزولی به خود بگیرد.

روشابه دوشی، یکی از محققان سایت Canalys می گوید:«« شیوع ویروس کرونا در سرتاسر جهان باعث پیشرفت صنعت لپ تاپ و رایانه های همراه شده ولی به خاطر مشکلات تأمین مواد اولیه و ناتوانی در تولید پردازنده های 10 نانومتری، در همین ابتدای سال 2020 شرکت اینتل نتوانسته تراشه های مدنظر را در اختیار افراد قرار دهد. این در حالی است که دقیقاً پس از آغاز سال نوی چینی و به دلیل باز نشدن دوباره کارخانه های این کشور، مشکلات بیشتر شد»».

ایشان دات، یکی دیگر از محققان سایت مذکور توضیح می دهد:«« شرکت های کمتری در صنعت تولید رایانه های همراه و لپ تاپ سرمایه گذاری خواهند کرد و حتی کمپانی هایی که برای انجام این کار رغبت نشان داده بودند نیز پس از شیوع کرونا از تصمیم خود منصرف شدند زیرا ممکن بود تا مرز ورشکستگی پیش بروند»».

اپل مک بوک لپ تاپ رایانه همراه Dell

در تصویری که می بینید، تعداد رایانه های فروخته شده در نیمه اول سال 2020 کاملاً مشخص است. در شش ماهه اول امسال، تقریباً رده های بالایی جدول بدون تغییر باقی ماند به طوری که لنوو با فروش 12.8 میلیون رایانه همراه صدرنشین لقب گرفت و دو شرکت Hewlett-Packard یا HP و Dell هم به ترتیب با فروش 11.7 و 10.5 میلیون لپ تاپ دوم و سوم شدند. در این میان، اپل با کاهش 20 درصدی و فروش 3.2 میلیون مک بوک، کمترین آمار فروش را به ثبت رسانده است.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46683 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/24 تعداد مشاهده: 2184
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر