کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

9+1 نکته برای محافظت از گوشی هوشمند در برابر آسیب ها

امروزه گوشی های هوشمند در تمام عرصه های زندگی ما حضور فعال و قابل توجهی دارند بطوری که گوشی همراه مانند عضوی از اعضای بدنمان است و وقتی گوشی در کنارمان نیست واقعا انگار چیزی کم است. گوشی موبایل حامل اطلاعات و عکس های مهم و شخصی ما است و بسیاری از ما بیشتر کارهای خود را با گوشی انجام می دهیم پس علاوه بر فاکتورهای مهم قبل از انتخاب یک تلفن همراه جدید حفاظت و مراقبت از گوشی های تلفن همراه یکی از موارد ضروری بعد از خرید آن برای هر فرد به شمار می رود. در این مقاله قصد داریم تا چند نکته برای محافظت از گوشی موبایل را بررسی کنیم، با ما همراه باشید.

 

  1. محافظ صفحه نمایش یا همان گلس نصب کنید

اگر چه امروزه شرکت های طراحی موبایل و گجت ها سعی می کنند تا جایی که بتوانند گوشی موبایل ظریف تری تولید کنند اما برای محافظت از گوشی موبایل لازم است با نصب گلس ال سی دی کمی از این ظرافت را نادیده بگیرید و در عوض صفحه نمایشی بدون خط و خش داشته باشید. خیلی از افراد گلس محافظ صفحه نمایش را دوست ندارند اما این آیتم جز گزینه های ضروری است.

  1. قاب و محافظ گوشی داشته باشید

ظرافت و زیبایی گوشی های هوشمند با وسایل محافظتی تحت تاثیر قرار می گیرد ولی بهتر از این است که گوشی چند میلیونی شما از بین برود. ازهمان اولین باری که از گوشی خود استفاده می کنید حتما قاب گوشی بکار ببرید. استفاده از قاب و گارد گوشی باعث می شود که ضربات وارده به گوشی گرفته شود و به داخل دستگاه آسیبی وارد نشود همچنین برخی از قاب های گوشی ضد آب هستند که در صورت افتادن گوشی در آب جلوی نفوذ آب و رطوبت به داخل گوشی گرفته می شود.

  1. از کابل شارژر اورجینال استفاده کنید

بهترین لوازم جانبی موبایل و گجت های هوشمند همان تجهیزاتی است که در جعبه خود وسیله و به همراه آن به فروش می رسد. تا جایی که می توانید از کابل شارژ گوشی خودتان مراقبت کنید. هیچ وقت از کابل شارژر غیر اصل استفاده نکنید. اختلال در سیستم برق گوشی موجب آسیب ها جبران ناپذیری می شود بطوری که گاهی همه دیتای خود را از دست رفته می بینید. استفاده از شارژر نامناسب بر روی عملکرد باتری دستگاه گوشی همراه شما هم اثر می گذارد و به مرور ظرفیت بارتی را کاهش می دهد.

همچنین از سوکت و محافظ در قسمت اتصال سیم شارژر به آداپتور برق استفاده کنید تا از کشیده شدن کابل جلوگیری شود و طول عمر کابل شارژر گوشی همراه افزایش یابد.

  1. با گوشی خود مهربان باشید

 

از پرت کردن گوشی، قرار دادن گوشی در زیر نور آفتاب به مدت طولانی، رها کردن گوشی در ماشین، استفاده از گوشی در محیط های مرطوب  یا محیط ها پر از گرد و غبار و بطور کلی هر فضایی که باعث آسیب دیدن ان می شود خودداری کنید. با گوشی همراه خود و همچنین لوازم جانبی آن به خوبی رفتار کنید. از کشیدن کابل شارژ گوشی و گرده خورد و پیچیدن هندزفری جلوگیری کنید. این وسایل قرار است طولانی مدت در خدمت شما باشند پس رفتار مناسب با آنها از ضروریات است.

  1. گوشی شما نیاز به تمیز کردن دارد

اگر می خواهید گوشی موبایل شما همیشه خوب کار کند باید در فواصل زمانی مشخص گوشی را تمیز کنید و همانطور که گفتیم در شرایط و محیط هایی که به گوشی آسیب وارد می شود آن را محافظت کنید.

برای تمیز کردن گوشی قاب را درآورده و همه گوشه های ظریفی که از چشم دور مانده اند را تمیز کنید. گرد و غبار می تواند از منافذ گوشی وارد ان شود و به داخل دستگاه آسیب وارد کند. هیچ گاه ماده تمیزکننده را به صورت مستقیم روی خود گوشی استفاده نکنید و همیشه دستمال آغشتبه به ماده تمیزکننده یا الکل را به روی گوشی بکشید. همچنین استفاده از آب به دلیل اینکه رطوبت موجود روی دستگاه باقی می میاند و حتی ممکن است داخل گوشی موبایل شود اشتباه است و باید از مواد مخصوص و یا مواد حاوی الکل استفاده شود.

در صورت امکان می توانید قاب گوشی را جداگانه بشوئید و قبل از استفاده کامل خشک کنید.

  1. گوشی را در جای مناسب قرار دهید

گوشی خود را در کنار اجسام تیز و برنده قرار ندهید برخی از افراد عادت دارند گوشی خود را در جیب خود که حاوی دسته کلید هم هست قرار می دهند این کار باعث می شود که روی صفحه گوشی که حساس تر است خط و خش بیفتد . همچنین قرار دادن گوشی در جیب پشت شلوار هم درست نیست چون اگر بطور ناگهانی روی ان بنشینید فشار زیادی به گوشی وارد ی شود و میشکند. بهترین حالت قرا دادن گوشی در جیب بغل است.

بعضی از خانم ها گوشی خود را داخل کیف رها می کنند، ممکن است کیف شما حاوی مواد آرایشی و بهداشتی مثل کرم یا عطر باشد که ممکن است گوشی به این مواد آغشته شده و از منافذ گوشی وارد آن شود. همیشه یک جیب مخصوص گوشی در نظر بگیرید و وسیله دیگری در نار گوشی موبایل تن قرار ندهید.

همچنین گوشی خود را دور از امواج رادیویی و مگنت ها و سایر دستگا ه های الکترونیکی و کارت های اعتباری قرار دهید. این گزینه های آسیب جدی به گوشی موبایل وارد می کنند.

  1. گوشی را در دسترس کودکان قرار ندهید

احتمالا بارها با این تصویر برخورد کرده اید که بچه ها از والدین درخواست می کنند که گوشی همراه شان را در اختیار آنها قرار دهند تا بازی کنند. کودکان به دلیل آنکه با این ابزار آشنایی ندارند ممکن است با ضربات وارده بر آن موجب از بین رفتن دستگاه شوند و یا حتی اطلاعات و عکس های مهم گوشی را پاک کنند و یا ناخواسته اطلاعات مهم و شخصی را برای دیگران ارسال کنند. در این زمینه مراجعه به این مطلب برای معرفی چند راهکار برای قرار دادن قفل کودک بر روی گوشی یاری کننده خواهد بود.

همچنین استفاده از گوشی همراه برای کودکان آسیب هایی را به چشم و ذهن آنها وارد می کند، برای رفع این مشکل می توانید گوشی که خراب شده یا استفاده نمی کنید و مطمئن هستید اطلاعات مهمی ندارد را به مدت محدود در اختیار انها قرار دهید تا بازی کند.

  1. از اپلیکیشن هایی که نصب می کنید مطمئن شوید

 

برنامه ها و بدافزارها و اپلیکیشن هایی که به گوشی شما آسیب می رسانند کم نیستند. مراقب برنامه هایی که روی گوشی خود نصب می کنید باشید و از ایمن بودن آن مطمئن شوید و قبل از نصب در مورد آن تحقیق کنید.

  1. مراقب دسترسی به اطلاعات تلفن همراه خود باشید

حتما تا به حال با این پیام مواجه شده اید که برنامه از شما درخواست می کند که به موقعیت مکانی تصاویر و اطلاعات گوشی شما دسترسی داشته باشد، در این موارد پیام را به دقت بخوانید و همینطوری ok  نزنید

  1. از اطلاعات خود نسخه پشتیبان داشته باشید

نسخه پشتیان در مورادی که گوشی شما دزدیده می شود و یا آن را گم می کنید و یا اطلاعات به اشتباه پاک ی وشند، بسیار به درد بخور خواهد بود. در این حالت می توانید اطلاعات را دوباره روی گوشی بارگذاری کنید. نسخه بکاپ معمولا در فضای ابری ذخیره می شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46733 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: آیپان تاریخ خبر: 1399/01/31 تعداد مشاهده: 2773
کلید واژه ها:
سافت گذر